Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 22.12.2018 (cca ve 22:00) jsem jel ve svém vozidle na Černém Mostě (Praha 9), kde mě jiný řidič v blíže nespecifikovaném vozidle vytlačil z pravého pruhu do obrubníku.
Mé vozidlo narazilo předním pravým kolem do zmíněného obrubníku, a následně se "dorovnalo" zadní kolo, a také narazilo na obrubník.
V tomto důsledku vzniklo poškození na obou nápravách (zadní,přední), a samotném uložení.
Z celé této situace jsem byl tak rozhozen (bylo mi zle), že jsem odjel domu v představě, že vozidlu se nic nestalo, avšak ještě při cestě domu jsem si všiml, že mi svítí kontrolka na nahuštění pneumatik.
Tedy jsem zajel na pumpu, kde jsem kolo dofoukl, a druhý den jsem si všiml, že abych vozidlo řidil rovně musím mít volant lehce natočen do leva.
Celá situace byla hlášena v servisu, kam přijel pán z pojištovny nafotit poškozené díly, a sepsal protokol o škodě, ve kterém je uvedeno: Díly na výměnu > podle mě směrodatná informace pro servis, k výměně zmínených dílů.
Konkrétně: Pravá přední (dále jen PP), Pravá zadní (dále jen PZ) těhlice+ložiska, tyč řízení, táhlo PP a spojovací tyč P.
Dále bylo nutné provést geometrii vozidla, z důvodu nárazu na obě kola(nápravy vozidla).
Servis tedy ochotně vyměnil všechny zmíněné díly, a vozidlo zaslal na geometrii.
Dále mě servis informoval, že vozidlo je hotové/opravné, a po uhrazení částky 5000 Kč (spoluúčast) mi bude vozidlo vydáno.
Následně jsem byl ze servisu (cca po 14. dnech kontaktován), že pojištovna zamítla hrazení pojistné události.
Dovolím si zdůraznit, že mám sjednané HAVARIJNÍ POJIŠTĚNÍ,které platím vždy ŘÁDNĚ A s DOSTATEČNÝM předstihem.
Odůvodnění zamítnutí:
Ve Vámi zaslaném vyjádření z 18.3.2019, které se mimo jiné týká rozsahu poškození v rámci předmětné škodní události,
není uvedeno poškození disků či pneumatik. Stejný výsledek, tj. že při předmětné škodní události nedošlo k poškození disků
či pneumatik, zaznamenal technik pojišťovny do Zápisu o poškození motorového vozidla.
Tedy pokud nedošlo k poškození samotného disku či pneumatiky se jedná o opotřebení věkem?
Mám podávat trestní oznámení na firmu BMW a to z důvodu, že do svých vozidel nedávají adekvátní produkty z materiálu, který nevydrží více než 10 let?
Dovolím si zdůraznit, že mé vozidlo: BMW E90 320D je r.v. 2010, a tedy je nesmyl argumentovat "únavou materiálu" v případě, že se jedná o vysoce pevnostní materiál, který nese hmotnost téměr dvou tun.
Nezlobte se na mě, ale tyto díly jsou vyráběny z materiálu, který má určitou nosnost, a tuhost..právě proto, že se jedná o uložení kol.
Tedy mi příjde argument naprosto scestný, a neoprávněný k zamítnutí.(Všechny díly byly panem z pojištovny nafoceny, a to jak poškozené tak nové nepoškozené).
Má otázka zní:
Jak mohu v této situaci jakožto "poškozený" dále pokračovat?
Vždy když volám přímo osobě, která mou pojistnou událost šetřila, mě odkazuje abych se obrátil na jeho nadríženého, na kterého mi nechce dát kontakt.
NEmám možnost to dále řešit, pokud nejsou ochotni mi dát kontakt na osobu, která je ochotna/kompetentní tuto záležitost řešit.
Pán který celou situaci řešil ze strany České pojištovny evidentně pochybil, a momentálně neví jak celou situaci dořešit, a proto mě odkazuje na jeho nadríženého.
Přeji si aby se k tomu postavili čelem.
Všude vypisují, že se o své klienty starají se 100% přístupem>LEŽ!
Včera(tedy 23.5.2019 i po zamítnutí pojistné události) mi přišel od pojištovny dopis, ve kterém mi byla "zvednuta" částka za roční havaríjní pojištění z důvodu pojistné údálosti, která byla zamítnuta?
@ČP zdá se vám toto jednání v naprostém v pořádku, ke klientovi, který neměl doposud jediný problém, a vše hradí?
Pokud se nedokáže vše dořešit v rámci slušného jednání, předám celou situaci k řešení sporu pomocí soudu. Již jsem kontaktoval advokátní kancelář.
Vážený "dTeste" předem mockrát děkuji za pomoc s touto záležitosti.
Srkal
BMW E90 320D r.v.:2010
Postavit se k celé situaci čelem, a případně uznat své pochybení.
Chápu, jsem jen lidé, ale nenechám ze sebe dělat šaška, když opravu vše platím a mám havarijní pojištění, na co si ho potom platím?
|
Tweet |
Pokud pojišťovna zamítla vyplatit spotřebiteli pojistné plnění, má stěžovatel právo žádat písemné zdůvodnění zamítnutí. Pokud spotřebitel se šetřením pojistné události nesouhlasí, měl by svůj nesouhlas zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Srkale,
případ již prošetřujeme pod č.j. 19C133A4.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, není možné, abychom naše stanovisko sdělili veřejnou cestou.
Z toho důvodu Vám poskytneme naše vyjádření v co nejkratším možném termínu na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Vážená Česká "pojištovno",
již je tomu 12. dnů, a stále jsem Vaše vyjádření neobdržel.
Mohl bych se proto dotázat, kdy bude předmětné vyjádření odesláno?
s pozdravem
Srkal (přespříliš důvěřivý pojištěnec)
Vážený pane Srkale,
odpověď k Vašemu sdělení jsme Vám zaslali prostřednictvím České pošty s.p. dne 7.6.2019.
Naše stanovisko Vám tak nyní pošleme opětovně.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.