Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32930Klamné jednaní O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 6 lety

Tomáš Brezák

Znění stížnosti

Dobrý den, už týden šaškuji na lince o2, po omezení služeb, každý z operatorů mi říka něco jiného, jsou to vše nesmysly. Opravu nikdy jsem se nesetkal s podobným jednaním jako u O2. Operatoři lžou zkz absolutně neví co mluví. Očividne v jejich systému mají velké rezervy když nevidí ani požadavky oddělení. Při pořizovaní služby mi bylo zděleno že zde nebude 100% depozit. a po týdnu chcete po mě 3 tisíce a zastavíte mi služby? volám na linku operatoři udajně neví každý mi řekne jiný duvod depozitu, paní mě nasledně poslala na prodejnu vratit službu že mi to pak bude odblokovano, na lince mi zas další řekne že to tak není, tak ja nevím jestli se mám sebrat, a dovést ten tablet na ředitelství o2 a vyřvat si to tam nebo co? Chcete po mě zaplatit 840 za 3 dny paušalu za každou sim 99 kč za aktivaci, po 16 den služeb je zablokujete chcete další 3 tisíce, a fakturu na sluzby si vystavíte beztak za celý měsíc? to nemám žrát kvuli tomu že O2 je banda vychcaných podnikatelu kteří staví svuj bussines na okradaní lidi?
Požaduji okamžitou napravu a vyjadření někoho z vedení o2.

2.5 zřizeny služby, 15 dní fungovali OK. poté se z linky ozval frajer s užasnou nabídkou O2 data a tabletu, ptal jsem se ho 5x zda bude nějaky depozit říka že ne, říkam OK. Tablet přišel použival jsem 3 dny, a po 3 dnech jen tak blokace? bez zadného rozhovoru a pošlete si jen SMS dej nám 3000? Jste normalní? V tom připade žádam o zrušení všech služeb, to mi je zamitnuto že chcete pokutu, říkam že todle určitě ne, pak mi paní nabídne řešení at službu i s tabletem vrátím, že pak budu odblokován , stalo se tak a po té volám na linku kde mi řeknou že toto není pravda. Podal sem stížnost, řeklamace a po týdnu to stejně nikoho nezajimá. V O2 jste banda okradačů a lituji dne kdy jsem podepsal smlouvu u vás. Chci nějaké rozumné řešení jinak se nemáme o čem bavit.


Produkt

Okradený v ramci O2


Požadované řešení

Znovu zapojení služeb, kompenzace za dny bez služeb a odebráni depozitu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 12:25, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby či zboží sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2019 12:49, před 6 lety

Dobrý den,

celou záležitost jsem prověřil a zjistil jsem, že se v tomto případě jednalo o vystavení zálohy z důvodu podezření na zneužití služeb. Na její vystavení jste podával reklamaci, ke které jsme se vám vyjádřili dne 23. 5. 2019 na váš email a kde také najdete veškeré podrobnosti.
Po kompletní úhradě bude funkčnost služeb obnovena v plném rozsahu.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 12:51, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 06:12, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.