Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 14.2.2019 jsem uzavřela kupní smlouvy, jejichž předmětem byla koupě
1. Poukazu Liposonix ONE – celé tělo v Platan clinique – centru estetické péče v hodnotě 40.000,- Kč; za uvedený poukaz jsem v souladu se slevou zaplatila bezhotovostně dne 14.2.2019 částku 28.000,- Kč;
2. Poukazu Ultherapy Q –SMAS – lifting obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu v Platan clinique – centru estetické péče v hodnotě 9.900,- Kč; za uvedený poukaz jsem v souladu se slevou zaplatila bezhotovostně cestou platební brány dne 19.2.2019 částku 6.930,- Kč.
E-mailovými zprávami zaslanými na kontaktní e-mailovou adresu info@platanclinique.cz dne 21. února 2019 jsem v souladu s čl. 7 obchodních podmínek uvedené společnosti a ust. § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, odstoupila od kupních smluv o koupi výše uvedených poukazů a požádala o vrácení zaplacených částek. Společnost reagovala na odstoupení od kupních smluv dne 25. února 2019 e-mailem paní K. P., vedoucí zákaznického centra. V další e-mailové komunikaci přislíbila paní P. vrácení předmětných částek. Musím však konstatovat, že do dnešního dne společnost uvedené částky neuhradila ani přes opětovné žádosti z mé strany. Vždy se na něco vymlouvala. Dne 26.4.2019 jsem poslala na adresu sídla společnosti Předžalobní upomínku, která byla doručena 30.4.2019.
Na tuto upomínku nebyla opět žádná reakce, až na mou další emailovou intervenci další slib paní K. P. Nyní uplynul další týden a peníze dosud vrácené nemám.
K dispozici mám veškerou naši emailovou korespondenci, čísla poukazů, potvrzení o zaplacení předmětných částek, dodejku Předžalobní upomíny, a mnoho slibů paní K. P., že mi peníze budou vráceny v nejbližší době
Děkuji mnohokrát.
D.P.
Co nejrychlejší vrácení peněz. Číslo účtu má paní Kateřina Pospíšilová uvedeno v naší emailové komunikaci.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.