Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání a zaplacení zboží nebylo zboží dodáno. Dodavatel nereaguje, došlo ke změně domény, firma funguje, je zapsána v OR.
Způsobená škoda: 924 Kč.
Objednávka: stavebnice Lego
5.2. Potvrzení objednávky + zaplacení z mé strany
28.2. Potvrzení o došlé platbě, včetně potvrzení dodání do 45 dnů
24.4. Odstoupení od smlouvy + žádost o vrácení peněz
V mezidobí různé urgence přes chat, jednou se podařilo navázat kontakt, kde bylo opět zboží přislíbeno.
Telefonní kontakt nefunguje.
5.2. - objednání a zaplacení zboží. 28.2 po urgenci přišel následující e-mail: Dobrý den. Vaši platbu jsme v pořádku přijali. Děkujeme. Dodavatel potrvdil odeslání zboží na Vaši adresu. Předpokládaná doba dodání od oznámení odeslání je 15 až 45 pracovních dní. Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na další spolupráci. S pozdravem, Tým levne-hracky-eshop.cz http://levne-hracky-eshop.cz/ http://hrackazakacku.cz/cart/factura2/20589; Po několika dalších urgencích 24.4.2019 jsem odstoupil od smlouvy a požadoval vrácení peněz, opět bez reakce.
Vrácení peněz, varování před nespolehlivým dodavatelem, příp, kontaktování PČR.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy, zanikl právní důvod, na základě kterého společnost obdržela peněžní prostředky. Nevrátila-li společnost přijaté peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se společnost v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.