Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Absolutne NEDOPORUCUJI tuto firmu!!! Dne 13. 3. 2014 jsme si u nich objednali svatebni prstynky, ktere mely byt zhotoveny do 2 - 3 tydnu. V tento den meli v prodejne akci - 10ti% slevu na zlato a i kdyz tento den byla vytvorena kupni smlouva, prodavacka nam slevu odmitla dat!!! Ubehly 3 tydny, ale nikdo se neobtezoval zavolat. Prodavacka nam volala az po 5ti tydnech, vubec se za zpozdeni neomluvila a jeste nam sdelila, ze na jednom z prstynku je spatne vyryt datum svatby a ze ho musi poslat opravit. Jeste predtim byl dany prstynek udajne zhotoven z jine barvy zlata, proto to zpozdeni o 2 tydny. Kdyz jsme z duvodu nedodrzeni terminu pozadovali 10ti % slevu, tak nam majitelka sdelila, ze 3 tydny zpozdeni neni tak strasne!!! Kdyz jsme si jeli nasledne prstynky vyzvednout, tak jsme zjistili dalsi vadu a to to, ze na jednom z nich nesla rytina datumu svatby precist. Proto jsme zadali o napravu. Prodavacka s absolutni neochotou, kyselym oblicejem a blbymi pripominkami nam nakonec sdelila, ze to teda posle opravit. Dnes jsme si prstynky jeli opet vyzvednout a nakonec jeste vazily mene, nez mame napsano na uctence! Prodavacka mi pouze oznamila, ze takto jim to vyuctovala firma, kde dali prstynky zhotovit, coz me absolutne nezajima a nesouhlasim s tim, jelikoz kupni smlouva byla uzavrena mezi mnou a klenotnictvim! S takovym jednanim prodavacky a majitelky jsem se jeste nesetkala!!! Bohuzel mi timto jednanim prstynek tak zhnusili, ze si necham vyrobit jinde jiny a tento odmitam nosit.
zlaty prsten 585/2,2 g + zlaty prsten 585/2,4 g
Mimimalne 25ti % slevu a hlavne omluvu!!!
|
Tweet |
Není-li splněn závazek v čase ujednaném ve smlouvě, prodávající se ocitá prodlení. Prodlení nezakládá právo na poskytnutí slevy. Za určitých okolností zakládá právo na odstoupení, toho ale nebylo využito. Při porušení smluvní povinnosti lze požadovat náhradu škody, pokud vznikla. Tu by bylo nutné prokázat.
Co se týká odlišné váhy, v takovém případě by spotřebitelka mohla požadovat nápravu, protože se jedná o nesplněnou jakost při převzetí, a to například ve formě přiměřené slevy z kupní ceny.
Paní Alena Krčmářová byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.