Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
prosím o informování v prodejně Kauflandu,Havířov-Prostřední Suchá,Před Tratí 891/2 o nové kompensaci čekání ve frontě u pokladen, bez ohledu,zda má samoobslužné pokladny(inf. na zák. lince).Prosím o vyvěšení na informaci.
V této prodejně mi bylo řečeno,že nic nedávají.
S pozdravem
Černá
tel. 724200072
erikacerna@seznam.cz
vyvěšení na viditeném místě
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek/kompenzace nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně. Pokud by prodejce kompenzaci nabízel, ale ve skutečnosti nevyplácel by se mohl dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den,
proč nejsou na informaci v prodejnách Kauflandu vyvěšeny informace o kompenzaci čekání v dlouhých frontách u pokladen nebo, jak informujete o této záležitosti zákazníky.Prosím,napište znění kompenzací.
Děkuji
S pozdravem
Mgr.Černá
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.