Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Stalo se dne 27.4.2019
Dobrý den, děkuji za částečnou vratku.
Ale nejsem spokojen s Vašemi službami.
Po třech letech jsem jel jednou takhle vlakem. Bohužel v zastávce Semily se rekonstruovalo, tak jsem zakoupil online, ale bohužel jsem neměl čas, tak jsem tam napsal chybně in25 a napsal číslo karty ČD. A vzalo to. Ten systém je celý na hlavu protože když tam připojím kartu, tak by to snad mělo do toho nahlídnout, jaké je nastavení. Nepamatoval jsem si již jak to funguje.
Tak jsem zaplatil ve vlaku jízdenku s tím příplatkem 40 Kč, dohromady s touto moji chybou jsem dál nějakých 130 Kč ze Semil do Liberce. Průvodčí nevěděl ani jak se ta aplikace v mobilu ovládá, sdělil mi, ať to nějak stormuji.
Připadala mě komunikace s průvodčím já lustrace od policisty (trvalo kolem 30 hodiny tato činnost). Ani ty peníze co jsem zaplatil na webu ČD nejdou použít na protiúcet u průvodčího při platbě.
Zlatý autobus. Za tuto cenu se autobusem dostanu opustcart tam i nazpátek rychleji a ještě levněji, bohužel né o víkendu.
Použil jsem ČD pouze z důvodu víkendu kdy je autobus s přestupem do Liberce ze Semil. Nazpět tentýž den jsem jel vlakem. Chtěl jsem si již při příjezdu do Liberce koupit jízdenku, a řekly mi, že mám koupit těsně před odjezdem, protože některým průvodčím to prý vadí zakoupená dříve a nepřímou ji- prostě psychárna. A to mi neřekli že ta opustcart funguje i na vlak na místě prodeje v Liberci ČD.
Zde máte podmět, co by stálo za zlepšení společnosti ČD.
Přes mail jsem dosud nedostal mail.
S pozdravem
Pešek
jízdné zaplaceno hotově ve vlaku daň. doklad 28583 + na webu kartou obj č. 36274 616 00
Přeji si dostat peníze zpět z řešení uplatnění práva dokladu číslo 8-2858-683. O tom že je v Semilech nějaká prozatimní bouda jsem opravdu nevěděl(a pár lidí mí tvrdilo že to tam koupit nelze, proto zakoupeno poprvé přes net), potřeboval jsem rychle a levně se nějak do Liberce.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.