Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#32942Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 6 lety

David Faron

Znění stížnosti

Reklamovat jsem mesic stary telefon g důvodu že se sekal , vypinali se aplikace nebo i celý telefon.. po 1. Reklamaci mi řekli že vymenili nějakou desku a že by to mělo být v pohodě.. ale zjistil jsem že pri volání špatně funguje mikrofon a reproduktor. Takže další reklamě kvůli neci blbostí?
Já jsem kupoval telefon samsung balady A50 za 9000 protože jsem ho pracovně potřeboval! A teď jsem 2 mesic bez mobilu který potřebuju!
A teď když už je telefon několikrát rozdelany.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo nový kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2019 15:48, před 6 lety

V daném případě záleží, jaká vada byla při první reklamaci vytýkána. Pokud bylo reklamováno sekání a vypínání telefonu a to bylo v rámci reklamace odstraněno, byla reklamace vyřízena v pořádku. Pokud však byly vytýkány i vady reproduktoru a mikrofonu, které odstraněny nebyly, pak reklamace řádně vyřízena nebyla.

Pokud se závada mikrofonu a reproduktoru objevila až po první reklamaci, je třeba uplatnit reklamaci těchto (nově projevených vad). Pokud by prodávající reklamaci zamítl, bude na místě její vyřízení rozporovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2019 16:03, před 6 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 23:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 15:27, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.