Společnost


EP TRADING s. r. o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32945Reklamace montáže - nelze kontaktovat firmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 6 lety

Ivana Slámová

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu loňského roku jsme si u firmy Bydlíme eu v Brně na Cejlu 74 zakoupili 4 interierové dveře a 4 obložkové zárubně včetně montáže, kterou provedl jejich pracovník. Asi tak 2 měsíce nám dvoje dveře nejdou vůbec zavřít, pokud chceme, aby byly zavřené, tak je musíme zamknout. Další dvoje zavřít jdou, ale musí se jednou rukou dotlačit a druhou zavřít klikou. Kromě toho jsou dveře ve futrech volné a při průvanu vibrují. Snažili jsme se firmu kontaktovat na 3 e-mailových adresách, ale vždy je to nedoručitelná zpráva, webová stránka neexistuje a telefonem se po několika zazvoněních kontakt přeruší. Prodejna na Cejlu je vyklizená, neexistuje. Žádné případné kontakty na bývalé prodejně.


Produkt

Reklamace k objednávce č.5800981


Požadované řešení

Požadujeme opravu zárubní v rámci reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 18:04, před 6 lety

V daném případě se jedná o společnost sídlící na Slovensku (Sídlo: Veľká Okružná 43, Žilina 010 01, IČO: 46 003 380).

Ze stížnosti není zcela zřejmé, zda došlo k uzavření kupní smlouvy, či smlouvy o dílo. V obou případech je však spotřebitelka oprávněna uplatnit u prodejce reklamaci. Pokud společnost uzavřela provozovnou, je namístě zaslat společnosti reklamaci písemně (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) a kopii dokumentů si ponechat.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci řádně, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 08:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.