Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Ak nechcete mať problémy vyberte si iný obchod!!!
Prístup tejto spoločnosti, rovnako ako produkty ktoré predávajú je absolútna katastrofa. Produkty zrejme nebudú originálne 99% z nich sú vadné, poškodené alebo sa časom rozpadnú. Moja skúsenosť bola negatívna, už nikdy od nich nenakúpim.
- Mobil prišiel bez krytu fotoaparátu
- Fotoaparát začal fotiť rozmazane
- V rámci dobrých vzťahov vraj mi pošlú krycie sklíčko a nalepiť si ho mám sám
- Nesúhlasím, žiadam výmenu zariadenia
- OK pošlite nám ho
- Mobil sa vrátil s rozpatlaným lepidlom okolo fotoaparátu, fotí stále rozmazane + šmuhy
- Sťažujem sa na neodborný prístup, nefunkčné zariadenie, žiadam znova výmenu
- Pomohli až vyhrážky obchodnou inšpekciou, dohodli sme sa na výmene za príplatok 20 €
- Posielam znova mobil
- Po odoslaní mobilu sa dohoda mení, ponúkajú mi výmenu za iné modely zariadenia, nesúhlasím
- Pristúpil som na výmenu mobilu za mobil o triedu vyššie Z3 na Z5 za doplatok 60 €
- Po prevzatí a zaplatení dobierky otvorím krabicu od Z5 a vo vnútri nachádzam pôvodné zariadenie Z3 s pokazeným fotoaparátom
- Naštvaný zdvíham telefón a volám, vraj skladník spravil chybu ospravedlňujú sa a mám mobil poslať späť
- Na poštovnom som už preplatil viac ako 10 €, posielam späť po 3x
- Prišiel konečne vysnívaný mobil Sony Z5, avšak... nabíjačka nenabíja, adaptér je pokazený
- Po 3 mesiacoch už vážne nemám nervy, kupujem nabíjačku na vlastné náklady
- Týždeň používania mobilu, dnes sa mi začal odliepať zadný kryt zariadenia :(
- Ponaučenie: Nabudúce si radšej priplatím za kvalitu, ako kúpiť lacný šmejd
Sony Xperia Z3 a Sony Xperia Z5
Preplatanie poštovného + finančné odškodnenie za vady na zariadení
|
Tweet |
Není-li možné věc užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro vyšší počet vad, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady na věci považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). O větší počet vad se jedná, vyskytují-li se na výrobky alespoň 3 vady současně, přičemž každá tato vada brání běžnému užívání věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.