Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravim pred 4 roky sem prestupoval k jynemu dodavately a musel sem mit veskery dluh vuci Cezu vyrovnan jynak by mi nebylo umozneno uzavrit smlouvu s jinym dodavatelem na zaklade o dolozeni dokladu o uhrazeni sem podepsal smlouvu u jyneho dodavatele a ted mi cez dal exekuci na neco co neni a sem bez pripojeni a uz si nevim rady
Jak dal resit tuto zalezitost
|
Tweet |
Má-li spotřebitel potvrzení, že v minulosti uhradil všechny své dluhy vůči společnosti (tzv. kvitance), doporučujeme spotřebitelovi, aby společnosti kopii tohoto potvrzení zaslal a zažádal ji, aby upustila od neoprávněného vymáhání dluhu.
Pokud by byl údajný dluh po splatnosti déle než tři roky, mohl by spotřebitel rovněž namítat jeho promlčení (pohledávka společnosti za spotřebitelem se promlčí za tři roky, pokud nebyla v této lhůtě společností uplatněna u soudu).
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.