Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dna 26.4. mi bol zaucotvany poplatok za 2 x 66,39 EUR za ,,zrychlenu platbu,,
Kotry nebol z mojej strany vyziadany - zrejme ide o omylom oznacenie moznosti zrychlenej platby o ktoru som ja vsak nemala zaujem, nebola o nej riadne informovana - podla vyjadrenia banky :
,,Uvedený poplatok sa viazal na uvedené platby , ktoré boli označené s príznakom Rýchla platba/Urgentná. Pri uvedenom poli sa nachádza ikonka a jej kliknutím Vás upozorní, že pri vyplnení tohto poľa bude príkazca spoplatnený príslušným poplatkom. Informácia o zmienenom poplatku je zvýraznená červenou farbou následne aj pred samotným potvrdením platby v tabuľke:
UPOZORNENIE!
Za Urgentnú SEPA úhradu účtuje Banka poplatok v zmysle cenníka, tento poplatok je výrazne odlišný od poplatku za štandardnú SEPA úhradu.,,
Avsak toto upozornenie bolo bohuzial mnou zrejme prehliadnute (ja si neuvedomujem ze by som takuto platbu ziadala) a taktiez ked som skusila v internet bankingu pozriet tuto moznost cena priamo pri tomto policku nie je a treba ju samosttane dohladat v cenniku - co povazujem za nie prilis statsne upozronenie kedze nie je priamo vyznacene priamo v internet bankingu pri platbe.
Dakujem za pomoc pir vrateni tohto poplatku, dakujem
Unicredit online banking
vratenie poplatku naspat na ucet
|
Tweet |
Společnost má povinnost při uzavření smlouvy informovat spotřebitelku o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zakázaná. Pokud spotřebitelka byla uvedena v omyl a nebyla řádně informován o ceně, mohla by také namítat neplatnost smlouvy.
Pokud spotřebitelka s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učinila-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory v oblasti finančních služeb. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.