Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32954Zauctovanie poplatku 2x 66,39 EUR, ktorý sa zúčtoval v celkovej sume 132,78 EUR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 6 lety

Nina Vargova

Znění stížnosti

Dobry den,

dna 26.4. mi bol zaucotvany poplatok za 2 x 66,39 EUR za ,,zrychlenu platbu,,

Kotry nebol z mojej strany vyziadany - zrejme ide o omylom oznacenie moznosti zrychlenej platby o ktoru som ja vsak nemala zaujem, nebola o nej riadne informovana - podla vyjadrenia banky :

,,Uvedený poplatok sa viazal na uvedené platby , ktoré boli označené s príznakom Rýchla platba/Urgentná. Pri uvedenom poli sa nachádza ikonka a jej kliknutím Vás upozorní, že pri vyplnení tohto poľa bude príkazca spoplatnený príslušným poplatkom. Informácia o zmienenom poplatku je zvýraznená červenou farbou následne aj pred samotným potvrdením platby v tabuľke:

UPOZORNENIE!
Za Urgentnú SEPA úhradu účtuje Banka poplatok v zmysle cenníka, tento poplatok je výrazne odlišný od poplatku za štandardnú SEPA úhradu.,,

Avsak toto upozornenie bolo bohuzial mnou zrejme prehliadnute (ja si neuvedomujem ze by som takuto platbu ziadala) a taktiez ked som skusila v internet bankingu pozriet tuto moznost cena priamo pri tomto policku nie je a treba ju samosttane dohladat v cenniku - co povazujem za nie prilis statsne upozronenie kedze nie je priamo vyznacene priamo v internet bankingu pri platbe.

Dakujem za pomoc pir vrateni tohto poplatku, dakujem


Produkt

Unicredit online banking


Požadované řešení

vratenie poplatku naspat na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 09:40, před 6 lety

Společnost má povinnost při uzavření smlouvy informovat spotřebitelku o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zakázaná. Pokud spotřebitelka byla uvedena v omyl a nebyla řádně informován o ceně, mohla by také namítat neplatnost smlouvy.

Pokud spotřebitelka s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učinila-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory v oblasti finančních služeb. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 14:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.