Společnost


Lukáš Čáp

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32955Neuznamá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 6 lety

Tomáš Duda

Znění stížnosti

Dne 14.112019 jsem na prodejně zakoupil lyže STOCKLI SC za cenu 11900,-. Udávané v emailové komunikaci i na prodejně osobně zřejmě s panem majitelem jako dva modely starý model nicméně minimálně pujčovaný a TOP stavu.
Viz inzerát:
Inzerát 95518890: Testovací lyže zn.Stockli SC model 2017 top stav jen 12.900,
Prodám téměř nové lyže zn Stockli SC model 2017 ve stavu nových lyží viz.foto s vázáním salomon nebo Vist v délce 163 cm. Možnost osobního odběru na kamenné prodejně nebo pošlu na dobírku.původní cena kompletu 32.900,-
Lyže jsem osobně koupil v Brně na prodejně a pan majitel věděl, že jedu z lyží mám pochroumané žebra.
Bohužel po návratu domů a návštěvě nemocnice se ukázalo, že mám zlomené žebro a další dva prasklé. Tudíž jsem na lyžích celou sezonu nestál což mohu doložit lékařskýma zprávami.
Tudíž jsem na lyžích celou zimu nestál.
Naštěstí se vše podařilo vyléčit a plánovaná dovolená v Alpách ve třetím měsíci se mohla naštěstí uskutečnit.
Zděšení nastalo po návratu a kontrola lyží po čtyrech dnech lyžování na dokonalém podkladu Rakouských Alp.
Jsem puntičkář a proto jsem okamžitě navštívil servis pro lyže a prosil udělat servis na zakoupených lyžích.
Byli v šoku jaké lyže chci po nich servisovat, že se na nich servis skoro udělat nedá a jsou to jen vyhozené peníze- servis který nemá smysl.
Bylo mi odborníky zděleno, že lyže jsou na vyhozeni.
Třešnička na dortu byla, když jsem se s panem majitelem domluvil na koupi starších hůlek stejného výrobce. Bylo mi zděleno, že mám štěstí, že se podařilo zkompletovat hůlky ze stejné modelové řady SC jako moje lyže.
Jenže šok opět nastal když po několika urgencích hůlky dorazily.
Hůlky sice stejné modelové řady SC, jenže každá jinak dlouhá 120 cm a 125 cm. 5 číslice byla očividně záměrně seškrábnuta a hůlky pod rukojetí zřejmě upraveny aby jakoby na oko seděly k sobě.
Je mi smutno z takového jednání a chování.
Navíc mi už ani nezvedá telefon a naše konverzace na WhatsAppu taky byla ukončena a email nebyl ani doručen.
13.3.2019 jsem se ptal proč je každá hůlka jiná? Nebylo mi odpovězeno...
a 11.4.2019 mi zdělil, že je vy Švýcarsku a nemůžete přijmout hovor.
Od té doby jsem už několikrát volal a bez výsledku. Asi se mnou už nechcemluvit!!! Zřejmě ví proč.
Dnes máme 23.5.2019 a neozval se!!!

Utratil jsem 11900,- a 1900,- = 13800,- což je aspoň pro mne dost peněz abych je jen tak vyhodil za 4 dny lyžování na lyžích v TOP stavu,které můžu tak akorát vyhodit do koše za 11900,-
Doufám a věřím, že najdeme řešení této situace.
Děkuji Duda


Produkt

STOCKLI SC 2017, i hůlky steného typu STOSKLI SC


Požadované řešení

Požaduji vrácení plné ceny za prodané nevyhovující zboží.
Jsem ochotný max. zaplatit půjcovné za 4 dny lyzování v Alpách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 09:20, před 6 lety

Co se lyží týče, platí, že i použité zboží lze reklamovat. Spotřebitel pouze nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí zboží vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly (dle popisu by tedy měly vykazovat stav nových lyží).

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Co se hůlek týče, nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 12:34, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost doplnit přílohy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 07:57, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o doplnění stížnosti o přílohy, případně o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 06:35, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.