Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
prosím o zaslání Vašeho stanoviska k dodání zboží za vyšší cenu než byla cena v době vystavení objednávky.
1.objednávka - vráceno - dodáno poškozené zboží - částka doposud nebyla vrácena na účet
Objednávka ze dne: 05.05.2019
Číslo objednávky: 1103957890
1 790,-
CRIVIT® CRIVIT® Kolobežka s odpružením
Big Wheel
2.objednávka vystavena společností LIDL jako objednávka náhradní- výše zmíněná částka účtována znovu s datem zadání objednávky 16.5.2019. V období 13.-26.5.2019 probíhá akce na toto zboží v nové ceně 1 490,- (foto letáku je možné zaslat)
Objednávka ze dne: 16.05.2019
Číslo objednávky: 1000055223(číslo i datum objednávky se liší od objednávky původní)
1 790,-
Stanovisko LIDL: "Váš podnět jsme prošetřili na odborném oddělení. Je nám líto, avšak náhradní objednávka se vztahovala k původní objednávce vytvořené 5. 5. 2019. V interním systému není možné při vytvoření náhradní objednávky cenu měnit. Pokud Vám tato situace nevyhovuje, je nutné, abyste zboží vrátil a opětovně zakoupil přes náš e-shop za novou a akční cenu".
Je toto prosím akceptovatelné, když je zdůvodněním problém jejich interního systému se zadáním aktuální ceny?
Předem děkuji za Vaší odpověď
S pozdravem
MH
CRIVIT® CRIVIT® Kolobežka s odpružením Big Wheel - koloběžka dodána za vyšší cenu než je cena současná
Sjednání nápravy dle daných podmínek
|
Tweet |
Pokud spotřebitel reklamoval vadné zboží a uplatnil své právo na dodání nové bezvadné věci, původní kupní smlouva zůstala v platnosti (tudíž i kupní cena by zůstala stejná). Pokud však spotřebitel odstoupil od smlouvy (dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku) a uzavřel následně se společností novou kupní smlouvu, měla by být pro tuto kupní smlouvu platná i nová kupní cena inzerovaná na webových stránkách společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, Mariane,
toto je nemilé. Vaši stížnost jsme předali kolegům ze zákaznické linky, kteří se Vám ozvou a problém s Vámi vyřeší.
Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.