Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32958Zboží dodáno za vyšší cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2019, před 6 lety

Marian Hajzler

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o zaslání Vašeho stanoviska k dodání zboží za vyšší cenu než byla cena v době vystavení objednávky.


1.objednávka - vráceno - dodáno poškozené zboží - částka doposud nebyla vrácena na účet
Objednávka ze dne: 05.05.2019
Číslo objednávky: 1103957890
1 790,-

CRIVIT® CRIVIT® Kolobežka s odpružením
Big Wheel

2.objednávka vystavena společností LIDL jako objednávka náhradní- výše zmíněná částka účtována znovu s datem zadání objednávky 16.5.2019. V období 13.-26.5.2019 probíhá akce na toto zboží v nové ceně 1 490,- (foto letáku je možné zaslat)
Objednávka ze dne: 16.05.2019
Číslo objednávky: 1000055223(číslo i datum objednávky se liší od objednávky původní)
1 790,-

Stanovisko LIDL: "Váš podnět jsme prošetřili na odborném oddělení. Je nám líto, avšak náhradní objednávka se vztahovala k původní objednávce vytvořené 5. 5. 2019. V interním systému není možné při vytvoření náhradní objednávky cenu měnit. Pokud Vám tato situace nevyhovuje, je nutné, abyste zboží vrátil a opětovně zakoupil přes náš e-shop za novou a akční cenu".

Je toto prosím akceptovatelné, když je zdůvodněním problém jejich interního systému se zadáním aktuální ceny?

Předem děkuji za Vaší odpověď

S pozdravem

MH


Produkt

CRIVIT® CRIVIT® Kolobežka s odpružením Big Wheel - koloběžka dodána za vyšší cenu než je cena současná


Požadované řešení

Sjednání nápravy dle daných podmínek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 08:25, před 6 lety

Pokud spotřebitel reklamoval vadné zboží a uplatnil své právo na dodání nové bezvadné věci, původní kupní smlouva zůstala v platnosti (tudíž i kupní cena by zůstala stejná). Pokud však spotřebitel odstoupil od smlouvy (dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku) a uzavřel následně se společností novou kupní smlouvu, měla by být pro tuto kupní smlouvu platná i nová kupní cena inzerovaná na webových stránkách společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2019 14:37, před 6 lety

Dobrý den, Mariane,

toto je nemilé. Vaši stížnost jsme předali kolegům ze zákaznické linky, kteří se Vám ozvou a problém s Vámi vyřeší.

Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 05:39, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 09:19, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.