Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Využíval jsem služeb společnosti O2 již za dob Eurotelu a vždy byly všechny problémy vyřešeny k mé spokojenosti. Nicméně před nějakou dobou začalo O2 s nucenými změnami tarifu a občas mi volali zda nechci tarif s vyšší sazbou než kterou platím. Vzhledem k tomu že jsem neprovolal ani volné minuty které mám v rámci tarifu a jiný s nižší sazbou mi nabídnut nebyl, rozhodl jsem se, že smlouvu u O2 zruším pokud mi skutečně zruší stávající tarif. Jenomže informaci o změně tarifu jsem dostal prostřednictvím SMS dne 25.5 s tím, že výhod nového tarifu mohu využívat od 22.5.2014. Tedy SMS přišla až po změně tarifu. Tudíž jsem již nemohl reagovat ukončením smlouvy bez výpovědní lhůty. Bylo mi sděleno že výpovědní lhůta je 6 týdnů, tudíž budu nucen platit 2x 329Kč. Přišlo by mi férové alespoň do ukončení smlouvy ponechat měsíční sazbu v původní výši, nebo úplně nejlépe nedělat obstrukce s ukončením smlouvy. Nechci totiž platit operátorovi, který jednostranně mění podmínky a většinou k horšímu.
S pozdravem Kamil Novák
Umožnění okamžitého ukončení smlouvy a převodu čísla k jinému operátorovi.
|
Tweet |
Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy nebo o změnu jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Jestliže poskytovatel služby svou povinnost nesplnil a změnil tarif, aniž by spotřebitele informoval, spotřebitele tato skutečnost nezbavuje práva na ukončení smlouvy z důvodu změny podmínek, pokud tuto sktečnost namítne bez zbytečného odkladu poté, co se o tom dozví. Poskytovatel nesmí těžit ze svého protiprávního jednání.
Dobrý den,
celou záležitost jsem u vašeho čísla ověřil a zjistil jsem následující.
O plánované změně tarifu jsme vás s dostatečným předstihem informovali na vyúčtování za období 12. 3. - 11. 4. 2014 (vystaveno 12. 4. 2014). K samotné změně tarifu pak došlo k 22. 5. 2014.
Podání bezplatné výpovědi či převodu k jinému poskytovateli mobilních služeb bylo možné právě v období od 12. 4. do 22. 5. 2014. V tuto chvíli se tak jedná o standardní výpověď smlouvy v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (www.bit.ly/o2vopnew), kde je uplatňována výpovědní lhůta 42 dnů.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.