Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3296Oznámení o změně tarifu až po jeho změně, vyžadování výpovědní lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Kamil Novák

Znění stížnosti

Využíval jsem služeb společnosti O2 již za dob Eurotelu a vždy byly všechny problémy vyřešeny k mé spokojenosti. Nicméně před nějakou dobou začalo O2 s nucenými změnami tarifu a občas mi volali zda nechci tarif s vyšší sazbou než kterou platím. Vzhledem k tomu že jsem neprovolal ani volné minuty které mám v rámci tarifu a jiný s nižší sazbou mi nabídnut nebyl, rozhodl jsem se, že smlouvu u O2 zruším pokud mi skutečně zruší stávající tarif. Jenomže informaci o změně tarifu jsem dostal prostřednictvím SMS dne 25.5 s tím, že výhod nového tarifu mohu využívat od 22.5.2014. Tedy SMS přišla až po změně tarifu. Tudíž jsem již nemohl reagovat ukončením smlouvy bez výpovědní lhůty. Bylo mi sděleno že výpovědní lhůta je 6 týdnů, tudíž budu nucen platit 2x 329Kč. Přišlo by mi férové alespoň do ukončení smlouvy ponechat měsíční sazbu v původní výši, nebo úplně nejlépe nedělat obstrukce s ukončením smlouvy. Nechci totiž platit operátorovi, který jednostranně mění podmínky a většinou k horšímu.

S pozdravem Kamil Novák


Požadované řešení

Umožnění okamžitého ukončení smlouvy a převodu čísla k jinému operátorovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 16:38, před 11 lety

Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy nebo o změnu jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Jestliže poskytovatel služby svou povinnost nesplnil a změnil tarif, aniž by spotřebitele informoval, spotřebitele tato skutečnost nezbavuje práva na ukončení smlouvy z důvodu změny podmínek, pokud tuto sktečnost namítne bez zbytečného odkladu poté, co se o tom dozví. Poskytovatel nesmí těžit ze svého protiprávního jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2014 16:54, před 11 lety

Dobrý den,

celou záležitost jsem u vašeho čísla ověřil a zjistil jsem následující.

O plánované změně tarifu jsme vás s dostatečným předstihem informovali na vyúčtování za období 12. 3. - 11. 4. 2014 (vystaveno 12. 4. 2014). K samotné změně tarifu pak došlo k 22. 5. 2014.

Podání bezplatné výpovědi či převodu k jinému poskytovateli mobilních služeb bylo možné právě v období od 12. 4. do 22. 5. 2014. V tuto chvíli se tak jedná o standardní výpověď smlouvy v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (www.bit.ly/o2vopnew), kde je uplatňována výpovědní lhůta 42 dnů.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 12:47, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.