Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 13.4.2019 mi byly doručeny dvě koupelnové skříňě. V jedné chyběly šroubky,uchytky atd... Hned jsem volala na zakaznickou linku Lidl, kde mi bylo řečeno, že mám vyjmenovat vše co mi chybí. Slečna řekla, že se mi chybějící díly dopošlou. Dne 17.5.2019 jsem si musela sama volat na zakznickou linku Lidl. Nikdo nebyl ochotný se mi po měsíci ozvat co s nahradnímy díly je. A dne 23.5.2019 mi bez ohlašení přišel e-mail, že mám skříň vrátit. Nemám od skříňě krabici nic a další volno kvůli doručovaní a potom zase zasílaní skříňě v pořádku si odmítám brát! Nevim co je za problem doposlat pytlík se šroubky. Dochazí mi trpělivost.
LIVARNOLIVING® Koupelnová skříňka vysoká Espol
Přála bych si, aby byly šroubky a ostatní poslany.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dobrý den, paní Kilingerová,
mrzí nás, že se objednávka zkomplikovala a za prodlevu při zaslání náhradních dílů i za zmatečnou komunikaci se Vám omlouváme. Abychom Váš podnět mohli postoupit dál odpovědným kolegům, potřebujeme znát číslo Vaší objednávky. Jakmile nám jej zašlete, postoupíme stížnost dál.
Děkujeme za trpělivost. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.