Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32961Internetová objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2019, před 6 lety

Petra Klingrová

Znění stížnosti

Dne 13.4.2019 mi byly doručeny dvě koupelnové skříňě. V jedné chyběly šroubky,uchytky atd... Hned jsem volala na zakaznickou linku Lidl, kde mi bylo řečeno, že mám vyjmenovat vše co mi chybí. Slečna řekla, že se mi chybějící díly dopošlou. Dne 17.5.2019 jsem si musela sama volat na zakznickou linku Lidl. Nikdo nebyl ochotný se mi po měsíci ozvat co s nahradnímy díly je. A dne 23.5.2019 mi bez ohlašení přišel e-mail, že mám skříň vrátit. Nemám od skříňě krabici nic a další volno kvůli doručovaní a potom zase zasílaní skříňě v pořádku si odmítám brát! Nevim co je za problem doposlat pytlík se šroubky. Dochazí mi trpělivost.


Produkt

LIVARNOLIVING® Koupelnová skříňka vysoká Espol


Požadované řešení

Přála bych si, aby byly šroubky a ostatní poslany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 09:55, před 6 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2019 14:31, před 6 lety

Dobrý den, paní Kilingerová,

mrzí nás, že se objednávka zkomplikovala a za prodlevu při zaslání náhradních dílů i za zmatečnou komunikaci se Vám omlouváme. Abychom Váš podnět mohli postoupit dál odpovědným kolegům, potřebujeme znát číslo Vaší objednávky. Jakmile nám jej zašlete, postoupíme stížnost dál.

Děkujeme za trpělivost. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 05:18, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 09:22, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.