Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#32963Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2019, před 6 lety

Martin Remsa

Znění stížnosti

Dobrý den,
16.5.2019 měl být doručen balík (č. zásilky: 40156251765). Ve 14:12 ženě přišla sms s informací o uložení balíku na depu v Turnově. Následoval telefonát na Vaši infolinku, kde nám bylo sděleno, že Váš "řidič" se ani neobtěžoval zkusit zásilku doručit a rovnou ji odvezl na depo. Dále jsme byli ujištěni o doručení na adresu do 5 dnů. Dnes žena opět volala na Vaši infolinku a zjistilo se, že zásilka byla odeslána zpět obchodníkovi. To si z nás děláte srandu? Co tam zaměstnáváte za lidi? Já sám dělám řidiče a pokud bych takto odvedl svou práci, tak letím na hodinu. Na infolince při prvním telefonátu vše ok. Při druhém telefonátu v pondělí 20.5.2019 naprosto nepříjemný pán. Dnes se nám sice paní na infolince omlouvala, ale to situaci nevyřeší. Tím Vaším zdvořilým přístupem jsme se daleko nedostali. Prostě nechápu. Při objednání přepravy na adresu se řidič neobtěžuje nijak zákazníka kontaktovat o doručení a rovnou to zaveze na depo. Následně infolinka něco přislíbí a nestane se tak. Skvělá práce PPL.


Požadované řešení

Doručte ten balík na adresu, na kterou jste to měli doručit již 16.5.2019.
Jde o princip. Proč bych si já, jako zákazník měl vyzvedávat zásilku na depu? Protože je Váš řidič s prominutím "dobytek", který asi nechce dělat svou práci?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2019 11:05, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 23:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.