Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#32964Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2019, před 6 lety

Martin Petrásek

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera jsem si vyzvedl notebook z neuznané reklamace (reklamace č.: 8800243466 - podaná ve Futurum, Datart, Hradec Králové). Notebook trpí problémy s padáním do modré smrti BSOD (VIDEO_TDR_FAILUER a UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP). Již byl několikrát na reklamaci. Při poslední reklamaci bylo doporučeno používat grafické ovladače ze stránek Asusu a přepnutí grafické karty na vysoký výkon nvidia. Obě tyto změny byly provedeny před minulým uplatnění reklamace a problémy se vyskytují stále.

Servis se ohrazuje, že se jedná o problém software nVidia a že má být řešeno s ní. Pro svůj notebook používám ovladače ze stránek Asus (a doporučená nastavení servisu) a předpokládám, že tento software by měl být funkční a nemělo by se stávat, že způsobuje modrou smrt a padání celého notebooku.

Mělo by se jednat o třetí uznanou reklamaci a při předchozích dvou nebyla chyba nikdy odstraněna.

(Výrobní číslo: H7NOCV08E791296, zakoupeno 17.5.2018 Euronics, Atrium Pardubice, první reklamace 15.8.2018)


Produkt

sč.: H7N0CV08E791296 model: ASUS FX502VD-FY060T


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz. Ani při opětovné reklamaci se nepovedlo problém odstranit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 20:17, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.