Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si bundu, neseděla mi velikost a tak sem jí vrátila hned druhý den zpět. Obdržela jsem email o převzetí mého balíčku s tím, že do 30 dnů mi budou vráceny peníze zpět. Balíček byl společností převzat dne 20.02.2019 a
do dnešního dne tj. 24.05.2019 stále nemám peníze. Poprosila jsem aby mi bylo sděleno kdy mohu peníze očekávat a odpověď byla, že šéf to má na stole,
vyčkejte prosím.
GL-9025-47 Dámská zimní bunda černá
Okamžité vrácení peněz které slibují již od 21.03.2019
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (v daném případě však již bylo zboží vráceno prodávajícímu). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka navíc požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.