Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#3297Neuznaná reklamace jeden a půlkrát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Jan Fišman

Znění stížnosti

14.11.2013 zakoupené sportovní, zateplené boty, Convers ALL Star Downtown MID. Cena 1590,-Kč . Po 3 měsících nošení, obě paty díravé durch. U 1. reklamace v Brně vypsáná sleva 50%, po tom přelepeno a zaškrtnuto zamítnutí. Neshledaná vada výrobku.
Při 2. reklamaci boty poslané do Plzně reklamační oddělení, paní jednatelka zamítla reklamaci bez udání důvodu.
Ještě pro doplnění při první reklamaci jsem si všiml, že je u paragonu připnutý lístek na kterém je zaškrtnuto- módní obuv.
Boty zakoupené v Brně, galerie Vaňkovka, A3sport.


Produkt

Boty CONVERS ALL STAR DOWNTOWN MID č. C139658 vel. 44


Požadované řešení

Boty jsou po třech měsících občasného nošení uplně díravé, což je neodstranitelná závada, bránící dalšímu používání. Takže jediná možnost je vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2014 12:52, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá, není prodejce oprávněn do výrobku jakkoli zasahovat. Zároveň je prodejce dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinný vystavit písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud se tak nestalo, došlo k porušení výše uvedeného ustanovení a lze podat podnět České obchodní inspekci.
Pokud prodejce nevydal odůvodnění, doporučujeme si jej písemně vyžádat. Na jeho základě pak kontaktovat soudního znalce, který by výrobek zhodnotil a vypracoval znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícho, má nárok nejen na řádné vyřízeníé reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 12:11, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Předložení znaleckého posudku vylepší ve sporu důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2014 12:11, před 10 lety


Jan Fišman

Hodnocení: