Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den chci podat stiznost na vedeni teto prodejny zamestnancum ubiraji odpracovane hodiny a pak je davaji jinym ktrym chybi a ti chudaci poctivy je pak nadelavat a dochazku podepisuje kdokoliv pripisujou si hodiny.A co se tyce volna maji volny vikend jednou za ctyri tydny ti lide si pripadaji jako ukrajinci.Kdyz nekoho vedouci pusti ve 13.00 hodin tak ten zamestnanec si napise ze odesel v 15.00 hodin tak kde to sme akorat albert okradaji.Je tam neskutecny bordel pani manazerka na tuto pozici asi nema to jsou cigarka se zamestnancema na kurarne a disciplina zadna.Pokladni si chodi kourit pet krat setkrat za smenu.Nekteri zamestnanci pozivaji v praci alkohol.A na zelenine to neskutecne pachne nektera zeleninaje tak zhnila ze se nestydej vubec tam nechavat a prodavat.A vedouci smen neco neskutecne sileneho nuti nektere pokladni chodit na vykup lahvi presto ze maji sedet na pokladne a maji to delat oni.Prosim o necekany a hloubkovy audit je tam neskutecny bordel a napravu.Je to jeden z nejhorsich prodejen v pardubicich.My a nasi vsichni znami chodime uz jinam tohle uz fakt nikdy.Dekuji
Necekany a dukladny audit.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností. Pokud se spotřebitelka setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ho do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.