Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.3.2018 byly s námi sepsány přihlášky do soutěže pro výběr dodavatele energií s příslibem, že všechny předešlé přihlášky, které jsou podvodné,jdou zrušit. Máme v domě 3 odběrná místa, ale zrušení smlouvy přišlo dne 21.3.pouze na jedno místo a po urgenci nám bylo řečeno. že máme vydržet, pracuje se postupně ... Výsledek je ten, že mám doma na jedno odběrné místo tři smlouvy s hrozbou pokuty při nesplnění odběru a jednu konkrétní pokutu splatnou za týden. Byla nám přislíbena návštěva dne 24.5., ale výsledek nula. Takže vlastně není možná žádná domluva s nikým, telefony hluché a přitom sepisování bylo všechno tak "jednoduché ".Žádná reakce ani na emailové dopisy. Byli jsme ujištěni, že všechno přepisování bude bez pokut, které jsem říkala, že nejsem ochotna platit. Až mi začnou chodit pokuty další, které samozřejmě asi budu muset platit,tak jsem si mohla nechat elektřinu a plyn od nejdražších dodavatelů. Proklínám den, kdy jsem pustila do baráku lidi, kteří "zlevňují energie".
čísla přihlášek 003580, 003586, 003587, 003584
nevím, jestli se dodavatelé o mě poperou a kdo mi sdělí, že jsem jejich zákazník, zatím to vypadá , že je to tajné, přišli opsat stav elektroměru z důvodu změny dodavatele, ale žádný se mi neozval, mám dojem, že o vybrané pokuty se pěkně rozdělí všichni a zákazník to zaplatí, víc takových důvěřivých volů, jako jsme já a mají vyděláno všichni ostatní jenom ne já. Raději si zaplatím energie u dodavatele, kterého si vyberu a mám klid.Ve výsledku prodělám a mohu si vybrat toho nejdražšího. Samozřejmě bych ráda, aby pokuty, které mě díky EnTrade čekají také zaplatili i když třeba dodatečně.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud použije nepravdivé údaje (že lze předchozí přihlášky zrušit), nebo podstatné údaje zamlčí, mohou být naplněny znaky klamavého jednání nebo opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.