Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32977Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2019, před 6 lety

Katarina Tužinská

Znění stížnosti

Dobrý den, DPD mi mělo doručovat balíčky z GB. Přišel email, že je budou další den doručovat, další den ale balíčky nedoručovali a svévolně vrátili zpátky odesílateli s poznámkou:"Zásilka byla přesměrována.(Vrácení) Příjemce odmítl zásilku bez udání důvodu." Balíčky se nepokusili ani jednou doručit, na zákaznickou linku se nelze dovolat, na emaily a na oficiálni formulář stížnosti nereagují.Taktéž jsem se pokusila je kontaktovat na FB - vše bezvýsledně. Aktuálně vidím, že zásilky odeslali zpátky do Anglie. Tento postup, který zvolili je v rozporu s tým co udávají ve svých obchodních podmínkách a v reklamách na své služby. Beru to tedy jako zavádějící reklamu.


Produkt

Doručení balíčků z eshopu v anglí


Požadované řešení

Ráda bych aby DPD zlepšilo komunikaci s příjemci balíčků. Kdy by alespoň bylo možné se dovolat na jejich zákaznickou linku a problémy s dodáním řešit aktivně a ne jen zoufale sledovat, jak se balíček vrací odesílateli. Očekávám, že mi balíčky doručí znovu, a tento krát už správně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 09:20, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem však odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.

Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.