Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rozhodli jste se zrušit předplatné na DoUWant. TOTO JE ODPOVED NA MOJI ZADOST O ZRUSENI PREDPLATNEHO.
Váš kód zrušení je: 98595734
Tento kód bude v platnosti po dobu 24 hodin.
Chcete-li dokončit proces zrušení, přihlaste se na DoUWant a po zobrazení výzvy zadejte požadovaný kód.
Děkujeme za členství na DoUWant. Je nám líto, že jsi tu nikoho nenašel!
Dále jsem obdrzel dve zprávy. 24.5.2019 14hod12min.
Re: kod zruseni
Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting Customer Support.
You have reached our feedback mailbox! We really appreciate your suggestions and will forward them to the relevant department so that they will be dealt with accordingly. We will certainly use your feedback to improve our service.
If you have any other questions concerning our service, please notify us by replying to this email.
Best Regards,
Customer Support Representative
Re: kod zruseni
Dear Member,
This is to acknowledge that your request has been created with the ticket ID [VCQ-41765-831] and will be answered in due course.
We aim to respond to your query within 24 hours.
Best regards,
Customer Support Team.
Stejne zprávy jsem obdrzel další den 25.5.2019 v10hod 14min
dosáhnout odhlaseni
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.