Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, objednala jsem si podle nabídky ve vašem e-shopu kartáček Curaprox CS 5460 ultra soft, mix barev 3 ks v jednom balení.
Dle faktury kód ZUB070 dle vámi uvedené ceny 189,26/ ks
objednala jsem si 2 balení v domění , že štětiny kartáčku na zobrazení byly bílé, rukojeť v různých barvách.
Nic podrobnějšího jsem v popisu nenašla.Telefonicky jsem si ověřila, zda jsou štětiny bílé. Odpověd ano. Přišly kartáčky s barevnými štětinami, které nesnáším a budu je vracet.
Je to klamání spotřebitele.Něco jiného uvádíte a něco jiného je skutečnost.
Prosím napravte to bud správným obrázkem nebo podrobnějším popisem výrobku
Zatím jsem tím zklamána.
Mgr. Salihová
kód ZUB070 Zubní kartáček Curaprox CS 5460 Ultra soft mix barev
zboží proto chci reklamovat a bud vrátit peníze či vyměnit výrobek , který bude mít bílé štětiny jako na vámi zobrazeném v e-shopu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající na svých webových stránkách inzeroval, má spotřebitelka v tomto konkrétním případě právo žádat dodání nové věci. Pokud není možné novou věc dodat, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy. Místo výše uvedených způsobů nápravy má spotřebitelka rovněž právo žádat přiměřenou slevu.
Jelikož kupní smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku a z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka zubní kartáčky z obalu nevyňala, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.