Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.12.2015 jsem uzavřel VIP členství 12 měsiců.
Dne 16.10.2018 jsem zaslal e-mail s podepsanou výpovědí
a vyplněnými údaji dle požadavku společnosti. Můj profil na jejich stránkách byl zrušen, tudíž jejich služby nemohu ani využivat. Výpověď jsem tedy zaslal min. 8 týdnů před vypršením lhůty, tak aby nedošlo k automatické prolongaci o dalších 12 měsíců. Nedostal jsem žádnou reakci.
23.5.2019 mi přišel email v NJ od advokátní kanceláře
Auer Witte Thiel, Advokáti, Bayerstraße 27, D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
zastupující společnost iMedia888 GmbH, abych do 8 dnů uhradil částku ve výši 380,61 Euro, jinak věc podstoupí soudu. Nedostal jsem přitom žádné upozornění, že něco dlužím, jak je v dopise tvrzeno.
seznamka: thecasuallounge.cz, zrušení členství a plateb
Ukončit členství, ukončit neoprávněné vymáhání poplatku s příslušenstvím.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, nemůže společnost po ukončení závazku další částky požadovat.
Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.