Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32982Nedošlo ke zrušení VIP členství, žádost o další platbu přes advokáty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2019, před 6 lety

Richard Dlouhý

Znění stížnosti

Dne 15.12.2015 jsem uzavřel VIP členství 12 měsiců.
Dne 16.10.2018 jsem zaslal e-mail s podepsanou výpovědí
a vyplněnými údaji dle požadavku společnosti. Můj profil na jejich stránkách byl zrušen, tudíž jejich služby nemohu ani využivat. Výpověď jsem tedy zaslal min. 8 týdnů před vypršením lhůty, tak aby nedošlo k automatické prolongaci o dalších 12 měsíců. Nedostal jsem žádnou reakci.
23.5.2019 mi přišel email v NJ od advokátní kanceláře
Auer Witte Thiel, Advokáti, Bayerstraße 27, D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
zastupující společnost iMedia888 GmbH, abych do 8 dnů uhradil částku ve výši 380,61 Euro, jinak věc podstoupí soudu. Nedostal jsem přitom žádné upozornění, že něco dlužím, jak je v dopise tvrzeno.


Produkt

seznamka: thecasuallounge.cz, zrušení členství a plateb


Požadované řešení

Ukončit členství, ukončit neoprávněné vymáhání poplatku s příslušenstvím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 09:40, před 6 lety

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, nemůže společnost po ukončení závazku další částky požadovat.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.