Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#32983Odstoupení od kupní smlouvy / zrušení zasílání zásilek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2019, před 6 lety

Radek Vomočil

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy uzavřené po telefonu a zrušit všechny další posílání balíčků. Balíček jsem převzal v pátek 24.5. Za 2 balíky jsem zaplatil (peníze se odešlou zítra). A taktéž žádám o smazání všech mých údajů z vaší databáze. Zákaznické číslo: 9113100
Děkuji


Požadované řešení

Ukončení zasílání balíčků a smazání z vaší databáze a zaslání potvrzení o zrušení zasílání balíčků na email


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 09:10, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2019 09:18, před 6 lety

Vážený pane Vomočile,

balíčky byly pouze jednorázové, nic jiného Vám tedy nezasíláme. Jakmile se nám připíše platba za oba balíčky, bude vše v pořádku vyrovnáno.

V příloze zasíláme protokol o vyjmutí z databáze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2019 03:37, před 6 lety


Radek Vomočil

V pondělí 27.5. bylo odesláno 998 Kč na váš účet, takže by vše už mělo být v pořádku

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2019 08:26, před 6 lety

Vážený pane Vomočile,

částka se nám v pořádku připsala, nicméně jste balíček s VS 9113100002 uhradil i vrátil, přeplatek Vám vrátíme.

Prosíme o zaslání čísla účtu na email info.cz@helvetia-dm.com, kde s námi také komunikujete.

Děkujeme a jsme s pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2019 00:11, před 6 lety


Radek Vomočil

Číslo účtu jsem vám zaslal na uvedený e-mail 5.6. Až se mi přičtou peníze, tak tuhle stížnost uzavřu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2019 09:01, před 6 lety

Dobrý den,

přeplatek Vám bude vrácen v nejbližších dnech.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.6.2019 18:30, před 6 lety


Radek Vomočil

Hodnocení: