Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#32987Nevrácení peněz za nevyužitý voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2019, před 6 lety

Lenka Stuchlá

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych požádala o podnět k šetření ohledně neoprávněného jednání - bezdůvodného obohacení společnosti Elimat investment,s.r.o., která je vlastníkem a provozovatelem kosmetické kliniky Platan Clinique, na adrese Lidická 16, Praha 5. Dne 31.10.2018 jsem převodem z účtu zaplatila 6.930 Kč za poukaz na kosmetické ošetření na klinice Platan clinique, které jsem chtěla absolvovat na jejich pobočce v Olomouci. Při mnohačetném, opakovaném volání na objednání termínu ošetření mně bylo na recepci vždy opětovně sděleno, že "rekonstruovaná pobočka v Olomouci" ještě není zprovozněna a byly vždy sděleny neurčité termíny v horizontu cca pár měsíců. Dne 27.2.2019 jsem se dozvěděla, že možná bude otevřena JIŽ !!! v květnu (ale nebylo řečeno - kterého roku). Proto jsem se rozhodla požádat o navrácení peněz za nevyužitý voucher,a tímto dnem nastal nekonečný a bezvýsledný kolotoč e-mailové korespondence s pracovnicí firmy p. Pospíšilovou, plný omluv, výmluv a slibů nových termínů vrácení peněz, zkrátka klasické "vodění za nos" zhnusených, otravných zákazníků, domáhajících se svých peněz. Do dnešního dne se tak bohužel nestalo. Přikládám e-mailovou korespondenci (nutno začítčíst zdola nahoru). Děkuji.
Lenka Stuchlá
Komu:
Re: Re[4]: nevrácení platby za voucher
Paní Pospíšilová,

ne - termín  připsání peněz až do 31.5.2019 v žádném případě neakceptuji, pokud nebudou peníze na účtě do pátku 24.5.2019,  postupuji dle mého předchozího vyjádření o dalším mém postupu.
Lenka Stuchlá



Od: vedeni
Komu: Lenka Stuchlá
Datum: 22. 5. 2019 12:13:33
Předmět: Re[4]: nevrácení platby za voucher
Dobrý den paní Stuchlá,

ujišťuji Vás, že si s automatem nepíšete. Celá tato situace nás velice mrzí a samozřejmě chápeme Vaše rozhořčení. Chtěla jsem se s Vámi domluvit a poprosit Vás, zda byste byla ochotná ještě pár dní počkat? Já osobně udělám maximum pro to, abyste peníze obdržela nejpozději do 31.5.2019.

Věc se má tak, že neotevření olomoucké kliniky a potíže s posunutím termínu otevření nám zapříčinily problémy, které ovlivnily finanční situaci a nedodržení slíbeného termínu navrácení peněz. Všechny peníze postupně klientům vyplácíme. Mohu Vás ujistit, že společnost peníze nezadržuje schválně, ale snaží se dělat vše proto, aby škodu nahradila. Samozřejmě chápeme, že toto není Vaše starost, ale žádáme Vás o pochopení.

Předem velice děkuji a ještě jednou se jménem celé naší společnosti omlouvám.

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni
Datum: 22/05/2019 09:50
Předmět: Re: Re[2]: nevrácení platby za voucher

Paní Pospíšilová,

Vámi určené datum, dokdy nejpozději budou peníze na mém účtu, je tady, ale peníze bohužel opět nikde!!! Jakou "bajku" místo nich zase obdržím??? 
Psala jste, že sama osobně uděláte pro to maximum - buď si píšu s dobře naprogramovaným automatem pro odbývání zhnusených zákazníků, kteří si dovolí být tak "drzí", že stále neodbytně chtějí zpět své peníze, nebo ve firmě pracujete snad jako nějaká "vrátná" bez jakýchkoliv pravomocí, co umí jen skvělé lhát a balamutit lidi, určená k témuž účelu jako onen automat!
Já moji část domluvy samozřejmě dodržím. Lenka Stuchlá


---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: Lenka Stuchlá
Datum: 13. 5. 2019 13:56:09
Předmět: Re[2]: nevrácení platby za voucher


Dobrý den paní Stuchlá,

ano, samozřejmě bereme na vědomí. Spolehněte se, že nejpozději do 22.5.2019 budete mít peníze zpět na svém účtu.

Ještě jednou velice děkujeme.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni
Datum: 13/05/2019 13:33
Předmět: Re: nevrácení platby za voucher

Dobrý den, paní Pospíšilová,

počkám do Vámi uvedeného termínu. Na druhou stranu i já Vás ujišťuji, že budu mít připraveny veškeré podklady k podání stížností, a pokud nebudou do 22.5.2019 peníze na můj účet připsány - ihned je rozesílám.
Děkuji. S pozdravem Lenka Stuchlá
 
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: Lenka Stuchlá
Datum: 13. 5. 2019 13:17:35
Předmět: Re: nevrácení platby za voucher
Dobrý den, paní Stuchlá,

celá tato situace nás velice mrzí a samozřejmě chápeme Vaše rozhořčení. Chtěla jsem se s Vámi domluvit a poprosit Vás, zda byste byla ochotná ještě pár dní počkat? Já osobně udělám maximum pro to, abyste peníze obdržela nejpozději do 22.5.2019.

Věc se má tak, že neotevření olomoucké kliniky a potíže s posunutím termínu otevření nám zapříčinily problémy, které ovlivnily finanční situaci a nedodržení slíbeného termínu navrácení peněz. Všechny peníze postupně klientům vyplácíme. Mohu Vás ujistit, že společnost peníze nezadržuje schválně, ale snaží se dělat vše proto, aby škodu nahradila. Samozřejmě chápeme, že toto není Vaše starost, ale žádáme Vás o pochopení.

Předem velice děkuji a ještě jednou se jménem celé naší společnosti omlouvám.

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni@platanclinique.cz
Datum: 13/05/2019 12:37
Předmět: nevrácení platby za voucher


Dobrý den,
      opětovně se na Vás obracím jako další z řady nespokojených zákaznic vaší kliniky. Pro "osvěžení" informací - v říjnu 2018 jsem si zakoupila poukaz na kosmetické ošetření v Olomouci, kde měla být v nejbližší době znovuotevřena rekonstruovaná pobočka. Při mých mnoha dotazech na zákaznické lince jsem jen pokaždé slyšela o neustále se posouvajících termínech zprovoznění, proto jsem požádala o navrácení peněz za nevyužitý poukaz.
Při e-mailové korespondenci s Vámi jsem vždy obdržela jen omluvy, výmluvy a sliby - či-li bohužel klasické "vodění za nos", a peníze stále nikde...
Chci naposledy projevit "dobrou vůli" - a neřešit moji reklamaci ihned veřejně přes dTEST, ČOI či jiné kanály (existuje spousta dalších možností, jak varovat další potencionální zákaznice před nákupem poukazu na kosmetické ošetření na pobočku vaší kliniky v Olomouci, případně odradit od jakékoliv koupě vůbec, jestliže firma takhle jedná se zákazníky, dodržuje smluvní podmínky a řeší svoje závazky).                                    Tutéž "dobrou vůli" předpokládám u Vás, a očekávám navrácení 6.930 Kč za poukaz č. 5919383202 na účet  xxxxxxx do 16.5.2019.                                        Děkuji. S pozdravem Lenka Stuchlá

vedeni 
Komu:
lenkastuchla@seznam.cz
Re[6]: žádost o navrácení platby
Dobrý den, paní Stuchlá,

   velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně. Spolehněte se, že Vám peníze budou vráceny v co nejbližší možné době.

Ještě jednou se velice omlouváme a zároveň děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni
Datum: 16/04/2019 09:22
Předmět: Re: Re[4]: žádost o navrácení platby

Dobrý den, paní Pospíšilová,

děkuji za zprávu.

---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: Lenka Stuchlá
Datum: 11. 4. 2019 13:22:39
Předmět: Re[4]: žádost o navrácení platby
Dobrý den, paní Stuchlá,

velice se omlouváme za vzniklé potíže. Ihned kontaktuji fakturační oddělení a zjistím, kde nastala chyba a z jakého důvodu Vám ještě nebyla vrácena platba. Můžete se spolehnout, že v nejbližších dnech Vám bude platba připsána zpět na účet.

Ještě jednou se velice omlouváme. 

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni
Datum: 10/04/2019 10:45
Předmět: Re: Re[2]: žádost o navrácení platby

Dobrý den, paní Pospíšilová,

v měsíci únoru mi bylo sděleno, že fin. prostředky za poukaz mi budou vráceny do 30-ti pracovních dnů. Bohužel - i když tato lhůta již uplynula, stále se tak ještě nestalo. Obracím se proto na Vás s dotazem, zda fakturační oddělení na tuto platbu nepozapomnělo?
Děkuji za zprávu, kdy asi mohu platbu očekávat.
S pozdravem Lenka Stuchlá
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: Lenka Stuchlá
Datum: 27. 2. 2019 11:36:12
Předmět: Re[2]: žádost o navrácení platby
Dobrý den, paní Stuchlá,

děkuji. Vaše žádost o vrácení peněz byla nyní předána fakturačnímu oddělení. Finanční prostředky Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 30-ti pracovních dní.
Omlouváme se za komplikace a přejeme Vám hezký den.

S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni
Datum: 27/02/2019 11:27
Předmět: Re: žádost o navrácení platby

Dobrý den,

omlouvám se, že jsem číslo zapomněla uvést.
5919383202 
Děkuji. S pozdravem L.Stuchlá


---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: Lenka Stuchlá
Datum: 27. 2. 2019 11:21:56
Předmět: Re: žádost o navrácení platby
Dobrý den, paní Stuchlá, 

pro vyřízení Vašeho požadavku budeme potřebovat číslo poukazu.

Předem děkuji.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu


Původní zpráva -----
Odesilatel: "Lenka Stuchlá"
Příjemce: vedeni@platanclinique.cz
Datum: 27/02/2019 11:15
Předmět: žádost o navrácení platby

Dobrý den,
v říjnu r. 2018 jsem si zakoupila poukaz na ošetření pleti s tím, že jej absolvuji na klinice v Olomouci. Bohužel - termín otevření této vaší pobočky se neustále odsouvá, ani v dohledné době nebude otevřena, proto se na vás obracím se žádostí o vrácení platby za tento můj poukaz na ošetření.
Děkuji. S pozdravem Lenka Stuchlá

číslo účtu pro vrácení platby xxxxxxxxxxxx


Produkt

poukaz na kosmetické ošetření Ultherapy Q-SMAS - lifting obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu.


Požadované řešení

Vrácení peněz za nevyužitý voucher


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 09:24, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.