Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Obracím se na vás se žádostí o ukončení dodávání vašich produktů, které jsem i telefonicky vyřídila. Přesto mi pošta oznámila dodání balíčku. Váš produkt jsem objednávala pro maminku, bohužel to už není aktuální. Proto jsem tuto záležitost považovala za vyřízenou. Já sama požívám jiný druh kosmetiky, se kterým jsem spokojena.Děkuji za zájem, ale opravdu bych tuto záležitost ukončila. Děkuji za vyřízení.
Zdena Roztočilová
Ukonření dodávek produktů.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinna jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vážená paní Roztočilová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Pravidelné zasílání produktu Vitamín K2 bylo k dnešnímu dni ukončeno. Bohužel, informaci o telefonickém rušení zasílání v našem systému neevidujeme. Pravděpodobně se proces rušení v našem systému neuložil a z tohoto důvodu byla zaslána ještě jedna zásilka. Související faktura byla k dnešnímu dni stornována a pokud o produkt nemáte zájem, z České pošty ho nepřebírejte. V opačném případě si zásilku můžete ponechat zcela zdarma.
Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den. Ráda bych vám vyjádřila velké poděkování za vstřícnost, kterou jste projevili v případě mé žádosti. Za sebe mohu slíbit, že se budu snažit vaše produkty doporučovat svým přátelům i známým. Děkuji a přeji všem hezký den.
Zdena Roztočilová
Hodnocení: