Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můj strýc měl pronajatý byt od Novera Group, vloni v květnu zemřel, dědické řízení bylo ukončeno s tím, že já jsem jediný dědic. Byt byl vyklizen a předán k 21.5.2013, dosud mi však nebyla vrácena kauce (5580,-Kč), přeplatek, který vznikl omylem, kdy ještě 4 měsíce po vyklizení bytu odcházel nájem ze strýcova účtu, ke kterému jsem neměl přístup (4x 5580,-)a také přeplatek na zálohách na energie (7027,-). Přes několikeré urgence telefonicky i e-mailem nejdříve obchodníka p. Reitingera, pak účetní p. Hejné jsem ničeho nedosáhl. Nakonec jsem byl odkázán na p. Nezbedovou, což má údajně být likvidátorka, ta ale na e-maily a tel. vůbec nereaguje
byt č. 1301, budova SO1, Cedrová 1322, Jesenice u Prahy
požaduji vyplacení dlužné částky, celkem 34927,- Kč
|
Tweet |
V tomto případě záleží na skutečnosti, zda dědic vstoupil do předmětných smluv. Co se týká smlouvy o běžném účtu, ta smrtí majitele účtu nezaniká. Pokud tedy účet přešel na dědice a platby odcházely až po smrti zůstavitele, dědic má právo na vydání bezdůvodného obohacení. Pokud nájemní smlouva nepřešla na dědice, přeplatky jsou novým majetkem zůstavitele. V takovém případě by o tomto majetku muselo být znovu rozhodnuto v řízení o pozůstalosti. Pokud by nájemní smlouva přešla na dědice, dělicí čárou by byl den smrti zůstavitele. Přeplatek vzniklý před smrtí zůstavitele by musel být znovu projednán.
Vzhledem k tomu, že společnost NOVERA GROUP, s.r.o. dosud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se stížnost z tohoto důvodu uzavřít. Trvá-li stále spor, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na advokáta.