Společnost


NOVERA GROUP, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3299Nevrácená kauce, přeplatek na nájmu a energiích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Daniel Fatr

Znění stížnosti

Můj strýc měl pronajatý byt od Novera Group, vloni v květnu zemřel, dědické řízení bylo ukončeno s tím, že já jsem jediný dědic. Byt byl vyklizen a předán k 21.5.2013, dosud mi však nebyla vrácena kauce (5580,-Kč), přeplatek, který vznikl omylem, kdy ještě 4 měsíce po vyklizení bytu odcházel nájem ze strýcova účtu, ke kterému jsem neměl přístup (4x 5580,-)a také přeplatek na zálohách na energie (7027,-). Přes několikeré urgence telefonicky i e-mailem nejdříve obchodníka p. Reitingera, pak účetní p. Hejné jsem ničeho nedosáhl. Nakonec jsem byl odkázán na p. Nezbedovou, což má údajně být likvidátorka, ta ale na e-maily a tel. vůbec nereaguje


Produkt

byt č. 1301, budova SO1, Cedrová 1322, Jesenice u Prahy


Požadované řešení

požaduji vyplacení dlužné částky, celkem 34927,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 13:50, před 11 lety

V tomto případě záleží na skutečnosti, zda dědic vstoupil do předmětných smluv. Co se týká smlouvy o běžném účtu, ta smrtí majitele účtu nezaniká. Pokud tedy účet přešel na dědice a platby odcházely až po smrti zůstavitele, dědic má právo na vydání bezdůvodného obohacení. Pokud nájemní smlouva nepřešla na dědice, přeplatky jsou novým majetkem zůstavitele. V takovém případě by o tomto majetku muselo být znovu rozhodnuto v řízení o pozůstalosti. Pokud by nájemní smlouva přešla na dědice, dělicí čárou by byl den smrti zůstavitele. Přeplatek vzniklý před smrtí zůstavitele by musel být znovu projednán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 10:12, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost NOVERA GROUP, s.r.o. dosud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se stížnost z tohoto důvodu uzavřít. Trvá-li stále spor, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na advokáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.