Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#32992"Neuznaná" reklamace - lživé vyjádření servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2019, před 6 lety

Jan Hlušička

Znění stížnosti

Dne 24.2.2019 jsem předal telefon k reklamaci v prodejně Oka s.r.o v Litoměřicích, kde jsem jej i koupil. Jako závadu jsem uváděl vadný displej, který zanechával takzvané duchy. Telefon se vrátil z reklamace 12.3.2019. Displej byl vyměněn za ještě horší a s vadnými pixely. Dne 13.3 jsem opět reklamoval a telefon se vrátil z reklamace 11.4.. Ten jsem převzal a za pět minut zjistil, že displej je opět vadný a hned jsem jej opět reklamoval a požadoval odstoupení od smlouvy, protože se jedná již o třetí reklamací stejného dílu. Avšak aby se společnost vyhnula vyplacení peněz za zboží, tak dne 6.5 se telefon vrátil s tím, že byla měněna jiná část telefonu a nemám na odstoupení nárok. Při tom na „neměněném displeji najednou byla ochranná folie s jakou se displej dodává. Pouzdro telefonu je poškozeno opakovanou výměnou a telefon dodnes nemám ... od 24.2.2019 do dnes 27.5.2019


Produkt

Xiaomi Note 4 (4/64GB) sn: 866984031619941


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 08:19, před 6 lety

Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (v daném případě třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.

Převzala-li společnost věc k záruční opravě, ručí za škodu způsobenou během této opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2019 12:18, před 6 lety

Vážený pane Hlušičko,

děkujeme za Váš příspěvek.

Spokojenost zákazníka a kvalitní servis je pro nás prioritou, proto jsme zahájili interní prověření Vaší reklamace.
O výsledku tohoto šetření Vás vyrozumíme v co nejkratším termínu.

Věříme, že Vaši záležitost vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Váš OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2019 09:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2019 22:05, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.