Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32993Neoprávněné vyúčtování a stížnost na zaměstnance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

49 minut 45 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2019, před 6 lety

Monika Fidrová

Znění stížnosti

Dobrý den, bylo mi zasláno vyúčtování na částku 485,41 Kč. V detailním rozpise dluhu je uvedená částka 280,48 Kč, kterou mám v bance uhrazenou dne 27.2. 2019. K 2.2. 2019 jsem přešla k Vodafone a vy jste mi poslali zbytek dluhu u vás 5 Kč což bylo uhrazeno též dne 27.2. Upominku s výhrůžkami soudem jste mi poslali na adresu kde již tři roky nebydlím!! a mam u vas uvedenou novou adresu kterou mi do telefonu potvrdil váš drzý zaměstnanec L.G. na kterého tímto podávám stížnost na jeho drzte jednání, které si můžete přehrát ve vašich hovorech, které se nahrávají. Prosím o kontaktování co nejdříve. Děkuji


Produkt

Číslo případu 1420530088


Požadované řešení

Prosím kontaktujte mě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 07:28, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.