Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bylo mi zasláno vyúčtování na částku 485,41 Kč. V detailním rozpise dluhu je uvedená částka 280,48 Kč, kterou mám v bance uhrazenou dne 27.2. 2019. K 2.2. 2019 jsem přešla k Vodafone a vy jste mi poslali zbytek dluhu u vás 5 Kč což bylo uhrazeno též dne 27.2. Upominku s výhrůžkami soudem jste mi poslali na adresu kde již tři roky nebydlím!! a mam u vas uvedenou novou adresu kterou mi do telefonu potvrdil váš drzý zaměstnanec L.G. na kterého tímto podávám stížnost na jeho drzte jednání, které si můžete přehrát ve vašich hovorech, které se nahrávají. Prosím o kontaktování co nejdříve. Děkuji
Číslo případu 1420530088
Prosím kontaktujte mě.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.