Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#32997Řidič zakazuje použití wc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2019, před 6 lety

Zuzana Petraskova

Znění stížnosti

Již druhá cesta Praha Brno, řidič zakazuje použití toalety během jízdy. Když se ho jde paní slušně zeptat, zahlásí, že pro méně chápavé, jsme bus, nikoliv vlak. Vlak jezdí po kolejích, bus ne. Záchod jde používat jen, pokud autobus stojí na benzince. Absolutně neprofesionální přístup + kouření řidiče u odbavování.
obsahuje tyto cesty:

Spoj 851, směr Brno Hotel Grand 27.05.2019 08:50 Praha (ÚAN Florenc) → Brno autobusové nádraží Hotel Grand


Produkt

obsahuje tyto cesty: Spoj 851, směr Brno Hotel Grand 27.05.2019 08:50 Praha (ÚAN Florenc) → Brno autobusové nádraží Hotel Grand


Požadované řešení

Vyškolení řidiče, že wc lze v každém buse používat za jízdy, pokud se jede po dálnici a vyškolení, jak působit aspoň trošku profesionálně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 11:19, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě (přičemž společnost na svých stránkách deklaruje, že každý autobus je vybaven WC, viz https://www.flixbus.cz/servis/servis-v-autobuse) nebo ji bylo možné využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Spotřebitelka tedy může uplatnit u společnosti reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.