Společnost


FAMILY CHARACTER SHOP LIMITED, organizační složka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3300Nevraceni penez za zaslane zbozi zpet (dle obchodnich podminek, ve 14denni lhute)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Veronika Pickova

Znění stížnosti

Dne 15. 1. 2014 jsem ve zminenem ochode ucinila objednavku (viz vycet zbozi nize) v celkove castce 2.260 Kc + 110 Kc postovne. Zbozi rorazilo v avizovane lhute dne 12. 2. 2014. Veskere zbozi jsem vzhledem k nevyhovujici velikosti vratila nasledujici den doporucenym balikem pojistenym na 2000 Kc, dle jejich obchodnich podminek (http://www.obchodrodinka.cz/nakupni_rad.php), pozadavek na nove zbozi jsem prilozila jak do zasilaneho balicku, tak do e-mailu. Od te doby nove zbozi ani penize zpet nedorazily, na upozornovaci e-maily jsem nedostala zadnou odpoved (nebylo ani zaslano potvrzeni o precteni e-mailu). Na telefon (604620201) se bohuzel neda dovolat, stale se hlasi jako vypnuty.


Produkt

1x Bílé těhotenské kalhoty s příměsí lnu, normální-vnitřní délka 78 cm, XXL + 1x Hladká podprsenka s kosticemi Clara 5460 Anita, černá, 95F + 1x Sportovní podprsenka se zapínámím vpředu ANITA 5523, černá, 90E


Požadované řešení

Vraceni cele castky vc. postovneho, tj. 2.370 Kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 15:21, před 11 lety

V tomto případě je důležité, zda spotřebitelka v dopise projevila svou vůli k odstoupení od smlouvy. Samotným požadavkem na výměnu smlouvy by ke zrušení smlouvy nedošlo. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách zakotvuje možnost výměny za určitých podmínek, které spotřebitelka splnila, má nyní právo na zaslání nově objednaných věcí. Společnost e svých obchodních podmínkách uvádí, že tento proces může trvat několik týdnů. Není tedy přesně stanovena doba plnění. Doporučujeme spotřebitelce, aby si na poště ověřila, zda byl balík doručen a poté stanovila společnosti písemně dodatečnou lhůtu k dodání zboží. Lhůta musí být přiměřená. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Poté má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 14:16, před 10 lety

Společnost FAMILY CHARACTER SHOP LIMITED, organizační složka byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Vzhledem k tomu, že se jedná o odštěpný závod zahraniční právnické osoby, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum, které spotřebitelům bezplatně pomáhá řešit spory s obchodníky pocházejícími z EU, Islandu či Norska.

Odkaz na internetové stránky ESC: http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.