Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15. 1. 2014 jsem ve zminenem ochode ucinila objednavku (viz vycet zbozi nize) v celkove castce 2.260 Kc + 110 Kc postovne. Zbozi rorazilo v avizovane lhute dne 12. 2. 2014. Veskere zbozi jsem vzhledem k nevyhovujici velikosti vratila nasledujici den doporucenym balikem pojistenym na 2000 Kc, dle jejich obchodnich podminek (http://www.obchodrodinka.cz/nakupni_rad.php), pozadavek na nove zbozi jsem prilozila jak do zasilaneho balicku, tak do e-mailu. Od te doby nove zbozi ani penize zpet nedorazily, na upozornovaci e-maily jsem nedostala zadnou odpoved (nebylo ani zaslano potvrzeni o precteni e-mailu). Na telefon (604620201) se bohuzel neda dovolat, stale se hlasi jako vypnuty.
1x Bílé těhotenské kalhoty s příměsí lnu, normální-vnitřní délka 78 cm, XXL + 1x Hladká podprsenka s kosticemi Clara 5460 Anita, černá, 95F + 1x Sportovní podprsenka se zapínámím vpředu ANITA 5523, černá, 90E
Vraceni cele castky vc. postovneho, tj. 2.370 Kc
|
Tweet |
V tomto případě je důležité, zda spotřebitelka v dopise projevila svou vůli k odstoupení od smlouvy. Samotným požadavkem na výměnu smlouvy by ke zrušení smlouvy nedošlo. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách zakotvuje možnost výměny za určitých podmínek, které spotřebitelka splnila, má nyní právo na zaslání nově objednaných věcí. Společnost e svých obchodních podmínkách uvádí, že tento proces může trvat několik týdnů. Není tedy přesně stanovena doba plnění. Doporučujeme spotřebitelce, aby si na poště ověřila, zda byl balík doručen a poté stanovila společnosti písemně dodatečnou lhůtu k dodání zboží. Lhůta musí být přiměřená. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Poté má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků.
Společnost FAMILY CHARACTER SHOP LIMITED, organizační složka byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Vzhledem k tomu, že se jedná o odštěpný závod zahraniční právnické osoby, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum, které spotřebitelům bezplatně pomáhá řešit spory s obchodníky pocházejícími z EU, Islandu či Norska.
Odkaz na internetové stránky ESC: http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061