Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33002Nemožnost uplatnění zakoupeného voucheru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2019, před 6 lety

Roman Bubeníček

Znění stížnosti

dne 13.3.2019 jsem chtěl v hotelu RICHARD Mariánské Lázně uplatnit zakoupený voucher v hodnotě 3290 Kč, který jsem společnosti Hoteluju CZ s.r.o. dne 15.1.2019 také zaplatil na jejich bankovní účet. Společnost, která provozuje nabízený hotel RICHARD dne 4.3.2019 odstoupila od smlouvy pro neplnění závazků ze strany společnosti nabízející služby na portálu pepa.cz. Dne 14.3. mi bylo z adresy podpora@pepa.cz sděleno, že moje žádost o vrácení peněz bude vyřešena v zákonné lhůtě 30 dní. Bohužel to byla poslední komunikace s touto firmou. Přes veškerou snahu a opětovné urgence, firma nekomunikuje, adresa podpora@pepa.cz je nedostupná, maily nedoručitelné, telefonní kontakt na čísle +420 220 555 150 nemožný.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že voucher nebylo možno nijak uplatnit, prosím o vrácení již zaplacené částky 3290 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 10:57, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.