Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
připojuji se k početné skupině zklamaných zákaznic, které podávají stížnost na společnost Elimat Investment s.r.o.ve věci bezdůvodného obohacení a neoprávněného jednání. Tato společnost vlastní kosmetickou kliniku Platan Clinique, u které jsem 23.10.2018 zakoupila voucher číslo 0420542677 na kosmetické ošetření pleti v hodnotě 2 490 Kč. Toto ošetření mi nikdy nebylo neposkytnuto, neboť mi bylo po telefonu řečeno, že olomoucká pobočka není z důvodu rekonstrukce otevřena a musím počkat. Od února probíhá nesčetná bezvýsledná emailová komunikace s paní K. P., vedoucí zákaznického servisu, která stejnou formou jako u ostatních zákaznic slibuje, chápe moje rozhořčení, je ji líto celá situace, komunikuje s vedením, aby mi vrátili peníze. Při čtení předcházejících stížností probíhá naprosto stejná komunikace a peníze na účtě stále nejsou. Přikládám emailovou komunikaci. Mnohokrát Vám děkuji za pomoc a Vaši energii, nesmírně si Vaší práce vážím.
Jitka Aufartová
Vrácení peněz za voucher v hodnotě 2 490 Kč na můj účet 1021752863/6100
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.