Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes v 8:47 jsem se domluvil s Kurýrem PPL na TEL: (viz referenční údaje), že mi zavolá ve 12:40 hod (v krajním případě ve 12:30 hod), protože jsem byl objednán k lékaři na 2. konci Prahy v čase od 10:40 hod.
Kurýr souhlasil, že ve 12:40 hod mi zavolá a že mi doručí zásilku do 13:00 hod.
Honím se tedy ve věku téměř 67 let domů o holích, abych byl doma již i na 12:30 hod.
Místo domluvených 12:40 hod mne ale Kurýr zaskočil voláním již ve 12:00 hod - ale to jsem byl ještě na Metru Muzeum na cestě domů.
Snažil jsem se domluvit náhradní čas - ale seknul mi s telefonem. A už se neozval.
Takové pracovníky byste neměli zaměstnávat!
Zaplatil jsem za objednávku řadu tisíc korun - a Kurýr se odmítl se mnou domluvit na náhradním čase dodání !!!
Nemíním čekat donekonečna.
Zajistěte mi dodání jiným kurýrem - když tento Kurýr není schopen se se zákazníkem pořádně domluvit !!!
Děkuji.
S pozdravem
Ing. Ludvík Holíček
(adresa a e-mail viz referenční údaje)
BALÍK ČÍSLO: 40655794392
Viz textová část
Urychlené zajištění dodání v náhradním čase jiným Kurýrem !!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.