Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes jsem obdržela balík s botami, které jsem si vybrala z vaší nabídky. Boty jsou mně malé- úzké. Poraďte mi, prosím, jak mám postupovat při vrácení zboží, event výměně. Tel.737143313, alenavodak@email.cz
Požaduji vrácení peněz nebo výměnu bot za větší_ širší
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Adresa pro reklamaci zboží či jeho vrácení ve 14 denní lhůtě by měla být podnikatelem uvedena v obchodních či reklamačních podmínkách na stránkách internetového obchodu. Pokud podnikatel spotřebitelku řádně nepoučí o právu odstoupit od smlouvy, lhůta se prodlouží o rok, tedy na rok a 14 dní. Pokud podnikatel svou poučovací povinnost splní dodatečně, běží od následujícího dne již jen čtrnáctidenní lhůta.
Vzor odstoupení od smlouvy je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu Spotřebitelce rovněž doporučujeme seznámit se se zkušenostmi ostatních spotřebitelů zde:https://www.vasestiznosti.cz/stiznosti?q=zbo%C5%BE%C3%AD+ze+skladu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.