Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3301Neuskutečněná oprava travní sekačky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 11 lety

Karel Štěch

Znění stížnosti

3.5.2014 jsem předal servisu Mountfield v Praze-Holešovicích do opravy sekačku G44PB (nejde startovat). Přijímací technik určil předběžnou cenu opravy na 1 tis. Kč,s termínem dokončení 23.5.t.r., s tím, že jakmile bude oprava skončena, budu vyzván k převzetí. Až do 26.5. se nikdo neozval, proto jsem sám telefonoval do servisu, technikem mi bylo sděleno, že cena opravy je navýšena na 3 tis. Kč, sekačka není opravena a diví se, že nikdo nezavolal, aby mi tyto skutečnosti sdělil. Tak vlastně po 3 týdnech, tedy po udaném termínu jsem sám zjistil, že pracovníci servisu udělali "mrtvého brouka" a já mohu sekat jedině srpem.
Jsem velmi znechucen naprosto nesolidním jednáním pracovníků servisu
a bohužel neumím zjistit spojení na majitele firmy Ivana Drbohlava, abych ho informoval na kvalitu pracovníků servisu v Praze-Holešovicích!


Produkt

travní sekačka G44PB, v.č. 6258100935 zakoupená v r. 2008 v Mountfieldu v Benešově.


Požadované řešení

požaduji vrátit sekačku v původním stavu, bez jakéhokoli poplatku a za slušné považuji písemnou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 15:21, před 11 lety

Zjistí-li zhotovitel po uzavření smlouvy, že cenu určenou odhadem bude třeba podstatně překročit, oznámí to objednateli bez zbytečného odkladu s odůvodněným určením nové ceny; neučiní-li to bez zbytečného odkladu poté, co potřebu zvýšení ceny zjistil, anebo zjistit měl a mohl, nemá právo na zaplacení rozdílu v ceně. Objednatel může od smlouvy odstoupit; poměrnou část původně určené ceny zhotoviteli zaplatí, má-li z částečného plnění zhotovitele prospěch. Neodstoupí-li objednatel od smlouvy bez zbytečného odkladu po doručení oznámení o vyšší ceně, platí, že se zvýšením ceny souhlasí.
Spotřebitel může z důvodu zvýšení ceny odstoupit od smlouvy a požadovat vydání sekačky v původním stavu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:27, před 10 lety

Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.