Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
3.5.2014 jsem předal servisu Mountfield v Praze-Holešovicích do opravy sekačku G44PB (nejde startovat). Přijímací technik určil předběžnou cenu opravy na 1 tis. Kč,s termínem dokončení 23.5.t.r., s tím, že jakmile bude oprava skončena, budu vyzván k převzetí. Až do 26.5. se nikdo neozval, proto jsem sám telefonoval do servisu, technikem mi bylo sděleno, že cena opravy je navýšena na 3 tis. Kč, sekačka není opravena a diví se, že nikdo nezavolal, aby mi tyto skutečnosti sdělil. Tak vlastně po 3 týdnech, tedy po udaném termínu jsem sám zjistil, že pracovníci servisu udělali "mrtvého brouka" a já mohu sekat jedině srpem.
Jsem velmi znechucen naprosto nesolidním jednáním pracovníků servisu
a bohužel neumím zjistit spojení na majitele firmy Ivana Drbohlava, abych ho informoval na kvalitu pracovníků servisu v Praze-Holešovicích!
travní sekačka G44PB, v.č. 6258100935 zakoupená v r. 2008 v Mountfieldu v Benešově.
požaduji vrátit sekačku v původním stavu, bez jakéhokoli poplatku a za slušné považuji písemnou omluvu.
|
Tweet |
Zjistí-li zhotovitel po uzavření smlouvy, že cenu určenou odhadem bude třeba podstatně překročit, oznámí to objednateli bez zbytečného odkladu s odůvodněným určením nové ceny; neučiní-li to bez zbytečného odkladu poté, co potřebu zvýšení ceny zjistil, anebo zjistit měl a mohl, nemá právo na zaplacení rozdílu v ceně. Objednatel může od smlouvy odstoupit; poměrnou část původně určené ceny zhotoviteli zaplatí, má-li z částečného plnění zhotovitele prospěch. Neodstoupí-li objednatel od smlouvy bez zbytečného odkladu po doručení oznámení o vyšší ceně, platí, že se zvýšením ceny souhlasí.
Spotřebitel může z důvodu zvýšení ceny odstoupit od smlouvy a požadovat vydání sekačky v původním stavu.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.