Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33010Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2019, před 6 lety

Jiří Bušek

Znění stížnosti

dnes mi měla být doručena zásilka a dle sms zprávy mezi 11 a 13h celý den jsem pořád doma a mám u sebe neustále mobil na který mi nikdo z PPL před doručením jako obvykle ani nezavolal, ale přes to mi přišla po 13h sms zpráva že jsem nebyl doma zastižen ( což je lež ) a že balík si mám vyzvednout v doručovacím depu ( parcelshopu 7km od domova ), volal jsem několikrát po 13h řidiči na mobil a ten mi to nebral

Informace o zásilce

Číslo zásilky

Placeno kartou

Odesílatel

Zákaznická reference

Váha/kg

Dobírka

Cizí číslo zásilky

40085724374 Nestlé Česko s.r.o. 11401740 1,60 1620,0000CZK 2004748046/01

děkuji za odpověď
Jiří Bušek


Požadované řešení

doručit tak jak jsem to měl objednané na mou adresu



Doručovací adresa:


Jiří Bušek

Studánka 537

40752 Varnsdorf 3


Způsob doručení:

Standardní doručení PPL


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 18:19, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 14:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.