Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
dnes mi měla být doručena zásilka a dle sms zprávy mezi 11 a 13h celý den jsem pořád doma a mám u sebe neustále mobil na který mi nikdo z PPL před doručením jako obvykle ani nezavolal, ale přes to mi přišla po 13h sms zpráva že jsem nebyl doma zastižen ( což je lež ) a že balík si mám vyzvednout v doručovacím depu ( parcelshopu 7km od domova ), volal jsem několikrát po 13h řidiči na mobil a ten mi to nebral
Informace o zásilce
Číslo zásilky
Placeno kartou
Odesílatel
Zákaznická reference
Váha/kg
Dobírka
Cizí číslo zásilky
40085724374 Nestlé Česko s.r.o. 11401740 1,60 1620,0000CZK 2004748046/01
děkuji za odpověď
Jiří Bušek
doručit tak jak jsem to měl objednané na mou adresu
Doručovací adresa:
Jiří Bušek
Studánka 537
40752 Varnsdorf 3
Způsob doručení:
Standardní doručení PPL
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.