Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Pro odeslání reklamace nebyl v návodu uveden požadavek na předání konkrétní službě UPS, byla tedy zaslána poštou, ani pracovnice Pošty nevěděla jak jinak se zásilkou olepenou přiloženou etiketou naložit. Při následném řešení proplacení úhrady poštovného se zástupce firmy Lidl stavěl k úhradě negativně a na následný mail už nebyla přijata žádná odpověď.
obj.:1100645164, 1 x PARKSIDE® Vrtací a sekací kladivo PBH 800 A1, č.v. 100229634
Návod nebyl dostatečný pro bezproblémové odeslání a ani jsme neobdrželi žádné telefonické upřesnění postupu odeslání, je tedy chyba na straně společnosti Lidl. Na základě těchto skutečností požadujeme proplacení poštovného v plné výši.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno (za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací považujeme například považuje poštovné a jízdné). Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Dobrý den, paní Kotrbatá,
mrzí nás, pokud jste s průběhem reklamace nebyla spokojená a Váš podnět pčedáme odpovědným kolegům k prověření. Brzy se Vám ozvou na kontaktní údaje uvedené pod výše zmíněným číslem objednávky.
Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
V příloze zasílám doklad o zaplacení přepravy.
S pozdravem
Monika Kotrbata
---------- Původní e-mail ----------
Od: hotline@lidl.cz
Komu: kotrbata.monika@seznam.cz
Datum: 30. 5. 2019 11:39:18
Předmět: Reference #46401174: LIDL
Dobrý den, pane Vodičko,
reagujeme na Váš příspěvek, který jste uvedl na dTestu.
Pro uplatnění nároku na náhradu účelných nákladů spojených s reklamací je potřeba vzniklé náklady vyčíslit a doložit potřebnými doklady.
Pokud jste k zaslání zboží využil přepravní společnost, žádáme o zaslání kopie dokladu o zaplacení přepravy.
Požadovaný doklad prosím zašlete na adresu hotline@lidl.cz.
K urychlení vyřízení Vašeho dotazu uveďte prosím v předmětu Vaší e-mailové zprávy značku "#46401174", pod kterou evidujeme Váš e-mail.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: https://www.lidl.cz/cs/Otazky-a-odpovedi.htm
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Daniela Jurková
Zákaznický servis
Tel.: 800 115 435
Web: www.lidl.cz/kontakt
Lidl Česká republika v.o.s, Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5, IČ: 26178541
Statutární orgán: Lidl Holding s.r.o.
Registrace: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 42824
Dobrý den, paní Kotrbatá,
jak jsme Vám již napsali, Váš podnět jsme předali kolegům ze zákaznické linky. Tímto bychom Vás požádali, abyste kumunikovala výhradně s nimi, abyste se konverzace nedublovala a komunikace nebyla chaotická.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Celou výši poštovného jsem včera obdržela na účet.
Děkuji
Milá paní Kotrbatá,
děkujeme za doplnění informací a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Vzhledem k tomu, že věc byla vyřešena, stížnost uzavíráme.
Hodnocení: