Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#33016Úhrada poštovného za odeslání reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2019, před 6 lety

Monika Kotrbatá

Znění stížnosti

Pro odeslání reklamace nebyl v návodu uveden požadavek na předání konkrétní službě UPS, byla tedy zaslána poštou, ani pracovnice Pošty nevěděla jak jinak se zásilkou olepenou přiloženou etiketou naložit. Při následném řešení proplacení úhrady poštovného se zástupce firmy Lidl stavěl k úhradě negativně a na následný mail už nebyla přijata žádná odpověď.


Produkt

obj.:1100645164, 1 x PARKSIDE® Vrtací a sekací kladivo PBH 800 A1, č.v. 100229634


Požadované řešení

Návod nebyl dostatečný pro bezproblémové odeslání a ani jsme neobdrželi žádné telefonické upřesnění postupu odeslání, je tedy chyba na straně společnosti Lidl. Na základě těchto skutečností požadujeme proplacení poštovného v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 09:05, před 6 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno (za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací považujeme například považuje poštovné a jízdné). Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2019 14:55, před 6 lety

Dobrý den, paní Kotrbatá,

mrzí nás, pokud jste s průběhem reklamace nebyla spokojená a Váš podnět pčedáme odpovědným kolegům k prověření. Brzy se Vám ozvou na kontaktní údaje uvedené pod výše zmíněným číslem objednávky.

Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2019 06:07, před 6 lety


Monika Kotrbatá

Dobrý den,

V příloze zasílám doklad o zaplacení přepravy.

S pozdravem
Monika Kotrbata


---------- Původní e-mail ----------
Od: hotline@lidl.cz
Komu: kotrbata.monika@seznam.cz
Datum: 30. 5. 2019 11:39:18
Předmět: Reference #46401174: LIDL

Dobrý den, pane Vodičko,

reagujeme na Váš příspěvek, který jste uvedl na dTestu.

Pro uplatnění nároku na náhradu účelných nákladů spojených s reklamací je potřeba vzniklé náklady vyčíslit a doložit potřebnými doklady.

Pokud jste k zaslání zboží využil přepravní společnost, žádáme o zaslání kopie dokladu o zaplacení přepravy.

Požadovaný doklad prosím zašlete na adresu hotline@lidl.cz.

K urychlení vyřízení Vašeho dotazu uveďte prosím v předmětu Vaší e-mailové zprávy značku "#46401174", pod kterou evidujeme Váš e-mail.

Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: https://www.lidl.cz/cs/Otazky-a-odpovedi.htm

Přejeme Vám příjemný den.

S pozdravem

Daniela Jurková
Zákaznický servis

Tel.: 800 115 435
Web: www.lidl.cz/kontakt

Lidl Česká republika v.o.s, Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5, IČ: 26178541
Statutární orgán: Lidl Holding s.r.o.
Registrace: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 42824

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2019 13:56, před 6 lety

Dobrý den, paní Kotrbatá,

jak jsme Vám již napsali, Váš podnět jsme předali kolegům ze zákaznické linky. Tímto bychom Vás požádali, abyste kumunikovala výhradně s nimi, abyste se konverzace nedublovala a komunikace nebyla chaotická.

Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2019 12:26, před 6 lety


Monika Kotrbatá

Celou výši poštovného jsem včera obdržela na účet.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2019 10:34, před 6 lety

Milá paní Kotrbatá,

děkujeme za doplnění informací a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 11:19, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že věc byla vyřešena, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.6.2019 11:20, před 6 lety


Monika Kotrbatá

Hodnocení: