Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Věc: 2. STÍŽNOST a REKLAMACE
Dobrý den,
dnes po obědě jsem byl nucen uplatnit Stížnost.
Ale na tuto moji Stížnost nebylo ze strany PPL promptně reagováno.
Z toho důvodu uplatňuji tímto již v pořadí 2. Stížnost a Reklamaci:
Dnes 27.5.2019 ráno v 8:47 hod jsem se s Kurýrem na jeho TEL: 725 536 174 domluvil, že vzhledem k tomu, že na 10:40 hod jsem již velmi dlouho objednán k lékaři až na druhé straně města, tak že mi zavolá ve 12:40 hod (ne dříve než v 12:30 hod).
A balík mi dodá mezi 12:40 hod a 13:00 hod.
Kurýr PPL s touto oboustrannou dohodou souhlasil.
Ale Kurýr mne zaskočil - protože nedodržel domluvu - a protože oproti ranní oboustranné domluvě mi zavolal již ve 12:00 hod - tedy celých 40 minut před oboustranně námi dohodnutým časem a zastihl mne tak na přestupu na Metru ve stanici Muzeum!
Měl jsem snahu s ním domluvit náhradní čas doručení - ale Kurýr mi - uprostřed telefonního rozhovoru - "sekl" s telefonem - ukončil se mnou hovor, aniž by počkal na domluvení náhradního času doručení.
Je pro mne nesmírně zarážející, že PPL vůbec zaměstnává takové pracovníky, jako je tento Kurýr.
Za tuto moji Objednávku jsem zaplatil řadu tisíc korun českých a potřebuji ji mít doručenou.
Trvám na tom, aby mi tuto moji zásilku doručil již JINÝ Kurýr zítra, v úterý 28.5.2019 ráno či dopoledne.
V jiné termíny nebudu mít čas.
Pokud PPL mi avízovanou zásilku v tomto termínu nedodá, tak se obrátím na Dodavatele a vyzvu ho, aby definitivně ukončil dodávky svým zákazníkům tak nespolehlivou Kurýrní službou, jako je PPL!!!
Pokud ani to nepomůže, obrátím se na veřejné sdělovací prostředky - televize, rádia, časopisy a denní tisk.
A budu lidi informovat o nespolehlivém Kurýrovi služby PPL.
Zařiďte, ať mi zásilka bude dodána urychleně. Dochází mi totiž s PPL trpělivost.
Zaplatil jsem mnoho tisíc korun a nebudu se doprošovat toho, aby moje Objednávka mi milostivě byla dodána.
PPL si musí uvědomit, jaká je její povinnost. Jestli to nechápe, tak ať ukončí svoji činnost na trhu.
Já již toho maximálně neochotného a nespolupracujícího Kurýra odmítám volat.
Nebudu jako důchodce-senior platit za telefonát, se kterým mi opět "sekne".
PPL by s takovým "Kurýrem" asi měla co nejdříve ukončit spolupráci.
Jsem důchodce -senior ve věku téměř 67 let a po většinu času se mohu pohybovat jenom s pomocí 2 Francouzských berlí - takže je zcela vyloučené, aby mi Kurýr balík, který má váhu cca 14 kg, nechal někde uložený.
Nemohl bych si ho vyzvednout, nechal bych ho vrátit Odesilateli, trval bych na vrácení všech mnou již zaplacených peněz a na okamžitém zrušení dodávání zásilek neschopným Kurýrem PPL.
Děkuji za urychlené vyřízení této mé Stížnosti a Reklamace a o neprodlenné dodání balíku.
S pozdravem
Ing. L.H.
P.S.:
Ať si PPL uvědomí, že nejen mně - ale především službě PPL odtikává čas - a to velmi rychle!
Telefonoval jsem odpoledne do PPL - ale došla mi baterie v mobilu.
Po 2. Stížnosti a Reklamaci jsem ještě odeslal 2 urgenční SMS do společnosti PPL.
Viz textová část Stížnosti a Reklamace
Doručit balík Již JINÝM Kurýrem v úterý 28.5.2019 ráno či dopoledne.
Jindy už asi nebudu mít čas čekat doma v delším časovém rozpětí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za její doručení odpovědný právě on. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.