Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.2.2014 byla podepsána KS na dodání sedací soupravy 3+2+2 křesla v ASKO nábytek v Č.Budějovicích.Dodána byla 1.4.2014.Stěhoval smulvní partner prodejny-hrazeno kupujícím.Po dodání bylo zjištěno výrazné zvlnění potahové látky na opěrkách a promáčkliny na područkách u všech dílů soupravy.Ten samý den byla podána reklamace na zboží v prodejně v ČB s fotodokumentací.Sedačka na prodejně, podle které jsme se rozhodli ke koupi byla kvalitní a tyto závady neměla. Odpovědí rekl. oddělení bylo, že výrobce podle fotografií neshledal na výrobku žádné vady a dále se uvádí, že povolená tolerance na sedací ploše je 2cm na 70cm délky. Tuto informaci jsme při koupi od prodejce nedostali. Uvolili se poslat k nám technika. Vzhledem k tomu, že jsme reklamovali látku na opěrkách tedy nikoliv na sedací ploše, zaslal jsem v odpovědi reakci, že nadále trvám na reklamaci a v souladu s obč. zákonem chci od smlouvy odstoupit. Přesto jsme technika dne 6.5.2014 přijali a on udělal zápis o závadách.Konstatoval, že opravy by zabraly asi 10 hodin, ovšem u nás v bytě.Ale dílnu si z bytu nechceme nechat udělat. Následně 12.5.2014 rekl. odd. poslalo vyjádření, že reklamaci mají za uzavřenou.Ani kopii vyjádření výrobce nemáme (pouze konstatování, že výrobce vady neshledal. V současnosti jsem odeslal další nesouhlasné vyjádření k zamítnutí reklamace a žádám o dořešení záležitosti.
Výrobce POLIPOL Inernational Diepenau, s.s Relaxnass 3+2+1SEHO+1SEHO, č.m.1004675-88, prodejce ASKO v ČB, č. zak. 2928994 v.č. 19801192 TA
Výsledek naší reklamace je vrácení kupní ceny za sedací soupravu a nutných nákladů na stěhování.
|
Tweet |
Partnerem při řešení reklamace je prodejce. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Spotřebitel v této chvíli může uplatnit nesplněnou jakost při převzetí dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku. Dle citovaného ustanovení by zboží mělo odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze. Neodpovída-li věc předloze, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. V případě, že společnost bude trvat na své stanovisku, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal zpracovat znalecký posudek. Seznam znalců je k dispozci na www.justice.cz
Společnost ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.