Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33025Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 minut 38 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2019, před 6 lety

Veronika Herdová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.5.2019 mi přišla z české pošty sms, že mi budete doručovat ten den balík DR0903465630F bez udání času. Celý den jsem byla doma, ale nikdo nepřijel, nebo jestli přijel, tak ani nezavolal. Jedná se o místo doručení na Řitce, kde jsem zvyklá, že jezdí paní (nebo slečna), která mi vždy zavolá, že mi veze danou zásilku, případně, že je již před vchodem. Včera se tak nestalo - možná řidič viděl rozestavěný barák a tak ani nezavolal a nevšiml si, že vzadu je druhý domeček, kde někdo bydlí a je doma a čeká na zásilku a dnes mi přišla sms, že je balík uložen na poště, protože adresát nebyl zastižen, příště mám tedy stát před barákem a čekat celý den, jestli náhodou nepojede kolem auto české pošty? S Českou poštou mám pořád jen problémy, minulý týden mi také měli doručovat balík, tam čas uvedený byl, díky tomu jsem zjistila, že mi doručení nevyhovuje a tak jsem si změnila doručení a připlatila za večerní doručení, změna proběhal v pořádku na další den večer. ovšem ten den mi opět přišla sms, že se balík nepodařilo doručit a tak je uložený na poště, druhý den ráno jsem se tedy vydala na poštu, kde mi paní řekla, že tam žádný balík není, protože jsem si změnila doručení na večer, když jsem jí ale ukázala sms, kde mi přišlo, že mě nezastihli a balík mám na poště, oznámila mi, že tyto sms chodí automaticky, no pardon,ale to si děláte z lidí asi dobrý den ne? jak mám tedy poznat, kdy je sms správně a kdy je zaslána automaticky a tedy omylem?a finálně mi tedy volá odpoledne řidič, jestli bych nebyla doma dřív, že toho má hodně? To mě ale nezajímá, já jsem si doplatila službu večerního doručení.
S pozdravem Veronika Herdová, DiS.


Požadované řešení

uvádět alespoň nějaké časové rozmezí doručení zásilky do sms a nezasílat chybné automatické sms.(nebo alespoň do sms dopsat, že se jednýá o automatickou sms a že neplatí v případě, že si zákazník změnil termín doručení)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 09:34, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.