Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dneska mi dorazil balík chtěla jsem platit 1000 a paní byla neskutečně nechutná až hnusná. Potom co jsem jí chtěla platit mi řekla cituji "Hm to vám nedám. Mám tady jenom 2000. Nemám na vrácení. To nemáte kde rozměnit nebo co?! Pokud tady vyberu za balíky drobné tak se sem ještě vrátim." Odešla úplně ****** jako kdyby měla problém s tim že se sem musí ještě vrátit!Tím jako chtěla říct že kdyby nesehnala tak že mi balík nedoveze? To je teda ochota řidičů ke svým zákazníkům! Ještě doplňuji že s tou paní jsem nikdy problém neměla za tu dobu co mi pokaždý dovážela balíky. Milá, ochotná.. A dneska? Nechutná až je to hnus.
PPL
Ráda bych aby takové lidi tam nedělali
|
Tweet |
Při platbách v hotovosti dle § 5 odst. 1 zák. č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, platí, že každý je povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout. Oprávnění odmítnout platbu se vztahuje na situci, pokud by spotřebitelka chtěla platit v jedné transkaci 50 mincemi. Pokud o takovou situaci nejde, neměla by být platba odmítnuta. K uvedenému je však také nutné doplnit, že v zákoně není stanovena povinnost mít u sebe dostatečnou hotovost k vydání v případě platby bankovkou určité hodnoty.
Jelikož se však jednalo o překážku na straně dopravce, došlo k situaci, kdy nebyla služba poskytnuta ve sjednané kvalitě. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.