Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dlouhodobě jsem odebírala od společnosti jiný doplněk stravy. Na konci roku 2018 mě kontaktovala s nabídkou nového produktu FlexiMed. Tento výrobek jsem nechtěla, ale po naléhání a ujištění operátorky, že je tento výrobek bezvadný a navíc, že je první měsíc na zkoušku zcela zdarma, jsem souhlasila, kdy jsem sdělila, že nezaručuji užívání produktu na delší období než zmiňovaný zkušební měsíc zdarma. Bylo mi však doručeno celé balení na 6 měsíců (a nikoli malé zkušební balení na měsíc zdarma). Poté co jsem přípravek vyzkoušela, se mi projevili zdravotní potíže, a proto jsem musela přípravek na doporučení lékaře vysadit. Telefonicky jsem poté kontaktovala společnost, kdy mě operátor přemlouval k tomu, abych přípravek i přes zdravotní obtíže nadále užívala. Nespotřebovaný přípravek jsem společnosti vrátila, kdy jsem nespotřebovala více než měsíční dávku. Společnost mi však poté začala zasílat složenky s platbou za přípravek a další smluvní pokuty. Na mé dopisy a argumenty nereagují. Telefonicky mi pouze vyhrožují.
FlexiMed
Stornování plateb za zboží, které jsem jako zdravotně nevyhovující vrátila. A to s ohledem na to, že jsem byla uvedena v omyl, kdy mi nebylo zasláno malé měsíční balení zdarma na zkoušku, jak bylo telefonicky sjednáno.
|
Tweet |
Pokud jsou při nabízení výrobků uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.
Vážená paní Štýbnarová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Na základě Vašeho popisu událostí musíme s politováním konstatovat, že se u Vás pravděpodobně projevila alergie na některou složku produktu FlexiMed. Dne 4.2.2019 nám byla doručena otevřená lahev s produktem, který jste nám zasílala zpět. Dle našich obchodních podmínek standardně otevřené zboží neakceptujeme, nicméně Váš případ měl být posouzen individuálně. K dnešnímu dni byly všechny související faktury stornovány a žádné upozornění již od naší společnosti neobdržíte. Pokud dovolíte, budeme Vás telefonicky kontaktovat, jelikož bychom Vám rádi nabídli kompenzaci za způsobené potíže.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
velmi děkuji za vyřízení stížnosti. Nepřeji si ale, abych byla s jakoukoliv další nabídkou kontaktována.
Děkuji