Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedodalo se zboží co je zaplaceno a nekomunikují, má celková škoda činí 948Kč, viž vytaženo z faktury:
Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Zelená
1
237 Kč
Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Fialová
1
237 Kč
Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Žlutá
1
237 Kč
Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Červená
1
237 Kč
Česká pošta - POŠTOVNÉ ZDARMA
1
0 Kč
Bankovní převodem
1
0 Kč
Celkem k úhradě
948 Kč
Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Zelená 1 237 Kč Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Fialová 1 237 Kč Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Žlutá 1 237 Kč Teletubbies plyšový + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: Červená 1 237 Kč Česká pošta - POŠTOVNÉ ZDARMA 1 0 Kč Bankovní převodem 1 0 Kč Celkem k úhradě 948 Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.