Počet nahlášených stížností: | 2796 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
na internetové stránce www.singles50.cz jsem si dne 25.5.2019 zakoupila členství za 149 Kč.
Dne 28.5.2019 mi bylo odečteno z bankovního účtu částka 2247 Kč. Žádnou objednávku ani žádné potvrzení jsem nikde nedávala a v žádném případě jsem nepožadovala žádné prodloužení!
Jedná se o neoprávněnou transakci.
seznamka
Vrácení částky 2 247 Kč zpět na bankovní účet a zároveň zrušení mého profilu na mé jméno na seznamce.
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Akce spotřebitele:
1. poslaný email s výpovědí a všemi údaji na adresy - ochrana@singles50.cz, zakaznickyservis@be2.cz, michal.hlavacek@be2.com
2. poslaný dopis v anglickém jazyce s výpovědí a všemi údaji na adresu 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
3. bankou poslána reklamace neoprávněné platby do společnosti be.2
Akce společnosti singles50 :
ŽÁDNÁ ODEZVA PO TÝDNU
Jestliže spotřebitelka učinila všechny tyto kroky, doporučujeme ji uschovat si od všech doklady a na případné další výzvy společnosti nereagovat. V případě že by se společnost pokoušela cokoliv vymáhat, spotřebitelka může doložit, že vztah ukončila, takže nároky společnosti nejsou oprávněné.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.