Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V únoru 2019 jsem si aktivoval SIM kartu Bleskmobil se 150 Kč kreditu a záhy poté využil marketingové akce kredit 300 Kč na volání.
Protože bod 4.7 VOP neupřesňuje dobu platnosti kreditů a informační sms o výši kreditu uvádí pouze celkový součet obou kreditů, dotázal jsem se na chatu Bleskmobilu na dobu platnosti obou kreditů
bylo mi sděleno, že 150 Kč kredit má dobu platnosti 180 dnů a 300 Kč kredit má platnost 90 dnů
předpokládal jsem, že díky různým dobám platnosti se bude nejprve čerpat ten dříve propadající kredit a až potom ten později propadající kredit
k mému překvapení mi po 90 dnech a provolaných cca. 120 Kč přišla sms, že mi propadá celý akční kredit 300 Kč a z kreditu mi zbývá na dalších 90 dnů necelých 30 Kč
dotazem na chatu mi bylo sděleno, že je to plně v souladu s bodem 4.7 VOP
s tímto vysvětlením nesouhlasím a text bodu 4.7 připojuji níže
cítím se tímto postupem Bleskomobilu podveden a žádám Vás tímto o Vaše stanovisko
Připojuji text bodu 4.7. :
4.7 – Bonusový kredit:
Je Kredit poskytovaný nad rámec běžného Kreditu v rámci marketingových akcí. Bonusový kredit lze čerpat na všechny Služby s výjimkou Informačních služeb a Platebních transakcí. Bonusový kredit má vlastní dobu platnosti nezávislou na běžném Kreditu. Bonusový kredit nelze čerpat, pokud je vyčerpán běžný Kredit. V případě poskytnutí dalšího Bonusového kreditu se neprodlužuje doba platnosti předchozího Bonusového kreditu, ani se neobnovuje Bonusový kredit, jehož platnost vypršela. Na úhradu Služeb je vždy přednostně čerpán Bonusový kredit.
zakoupená SIM Bleskmobil 702 594 244
SIM karta Bleskmobil č. 702 594 244
žádám kompenzaci ve formě podle mého názoru chybně propadlých kreditů
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.
Všeobecné obchodní podmínky služby navíc v bodě 4.7. uvádí, že "Na úhradu Služeb je vždy přednostně čerpán Bonusový kredit."
Pokud společnost nesprávně vyúčtovala kredit, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci.
Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Dobrý den,
reklamace služeb vedených pod operátorem BLESKmobil je nutné řešit zavoláním na zákaznickou linku BLESKmobil nebo písemně na adrese sídla společnosti O2 Czech Republic, a.s., Za Brumlovkou 2/266, Praha 4, 140 22, jak je uvedeno ve Všeobecných obchodních podmínkách této společnosti.
V případě, že s vyřízením reklamace nesouhlasíte, můžete podat nesouhlas s vyřízením stejným způsobem.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
když jsem problém řešil 22.5. na chatu bleskmobil (kopii celé komunikace mám schovanou) bylo mi sděleno, že reklamace je možná pouze písemně a při zamítnutí náklady na poštovné propadají, podání reklamace zavoláním na zák. linku je pro mne nová informace a vyzkouším ji
Dobrý den,
prosím o podání reklamace standardním způsobem dle Všeobecných podmínek vašeho operátora.
S pozdravem
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
ano, zavolám na linku, protože jde o pevnou linku, předpokládám, že když zavolám z mobilu s neomezeným paušálem, bude hovor zdarma?
Účtování probíhá dle podmínek vašeho operátora, což je BLESKmobil. Jedná se o virtuálního operátora, který má svou vlastní nabídku a obsluhu, přestože funguje v naší síti. Je mi líto, ale podněty týkající se BLESKmobil neřešíme přímo. Prosím, veškeré dotazy týkající se BLESKmobil, směrujte přímo na BLESKmobil.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
ok, jejich zák. linka 267 267 061 je ve Vaší síti, proto ten dotaz na případnou zvláštní tarifikaci, nemají ani mailovou kontaktní adresu, což pokládám dnes za samozřejmost, dotaz na jejich chat ohledně účtování volání na zák. linku odbyli odkazem na webovky, jasnou odpověď jsem nedostal
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.