Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
29.3.2019 jsem zaplatil kartou přes internet jednorázový poplatek 149,-CZK společnosti Singles 5(Be2) za služby na 1 měsíc. 12.4. 2019 po přečtení recenzí jsem napsal okamžitou výpověď a zaslal na e-mail zákaznický servis@be.cz a zablokoval kartu pro placení na internetu. Dnes 28.5.2019 jsem obdržel výhružný e-mail, že musím okamžitě zaplatit, jnak záležitost předají vymáhací agentůře. Tentokrát chtějí místo původních 2 247,- CZK zapatit s poplatkem 2 527,- CZK. Odvolávají se na to, že automatické prodlužování Prémiového členství mají v Obchodních podmínkách. Předem samozřejmě nikde na to dostatečně neupozorňují.
Požaduji okamžité zrušení smluvního vztahu se Singles50, zrušení automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání dalších poplatků. Zároveň požaduji vymázání mého profilu na jejicj stránkách a vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti Singles50
|
Tweet |
Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval e-mail, ve kterém společnosti zaslal výpověď smlouvy, a společnosti nic neplatil. Vymáhá-li společnost údajný dluh spotřebitele prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vzhledem k tomu, že ujednání o automatickém prodlužování smlouvy sjednané pouze v obchodních podmínkách společnosti považujeme za překvapivé ujednání, které je neúčinné, pokud jej spotřebitel nepřijal výslovně, máme za to, že společnost by v případě soudního sporu nebyla úspěšná.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dne 3.6. 2019 jsem obdržel e-mail od společnosti kde uvádějí , že jsem byl kontaktován , protože jsem aktivoval automatický proces vymáhání plateb. Dále cituji z e-mailu ,,Proces byl aktivován, protože Váš členský poplatek byl stornován nebo se poplatek nepodařilo odečíst z Vašeho účtu. Vzhledem k tomu, že nebylo obdrženo včasné zrušení obnovení Prémiového členství, bylo předplatné automaticky obnoveno v souladu se smluvními podmínkami. Z těchto důvodů nám poplatek musí te uhradit." Dále pak píší, že pokud jsem neobdržel automatickou odpověď na zrušení členství ,tak požadavek nebyl zapracován a není platný.Ke konci e-mailu pak konstatují, že pokud bude platba v plné výši přijata, bude tento případ považován za uzavřený, obnovování členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky.Dnes dne 4.6.2019 jsem obdržel další e-mailem s výhružnou upomínkou o zaplacení protože jsem doposud dle Vaší rady neuhradil a ani uhradit nehodlám.
Společnost vyzýváme, aby respektovala výpověď, kterou spotřebitel podal prostřednictvím e-mailu, a upustila od vymáhání částky, když bylo členství vypovězeno.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.